پرداخت 101مورد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد گچساران

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد شهرستان گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون این نهاد برای رفع معضل بیکاری و توسعه اشتغال مددجویان تحت حمایت101 فقره تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.

امراله فروزنده، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران در این زمینه به خبرنگار شبستان گفت: توانمندسازی و اشتغال مددجویان تحت حمایت از مهم ترین برنامه های کاری کمیته امداد است.

 

وی اظهار داشت: یکی از مهم ترین برنامه ها در این خصوص اجرای طرح های خودکفایی و اشتغالزایی در سرفصل های مختلف با ارائه تسهیلات است.

 

فروزنده با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تاکنون 101 طرح اشتغالزایی جهت مددجویان اجرا شد، گفت: این طرح ها در سرفصل های مشاغل خانگی و دامداری و مغازه داری است.

 

این مسئول، اعتبار هزینه شده در راستای اجرای این طرح ها را بالغ بر پنج میلیارد و 572میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: امید است با نظارت به موقع کارشناسان و اجرای دقیق طرح ها، مددجویان به خودکفایی و استقلال مالی رسیده و به تدریج از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شوند.

 

فروزنده همچنین از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، برای رفع معضلات و مشکلات مددجویان تحت پوشش مبلغ 3 میلیارد و 125میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گچساران گفت: این تسهیلات قرض الحسنه به 291 خانوار و به صورت فوری پرداخت شد.

 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 317422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha