لزوم سازمان دهی عقلانی رسانه ها بر اساس اصول حرفه ای

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، بر ضرورت سازمان دهی عقلانی رسانه ها بر اساس اصول حرفه ای و تعامل منطقی با آنان که از وظایف مهم روابط عمومی استانداری است، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز(11آذر) در آیین تودیع و معارفه مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران با اشاره به این که روابط عمومی مثل آینه ای است که باید واقعیت ها را منعکس نماید، عنوان کرد: در این راستا، روابط عمومی همواره بایستی شفاف عمل کند.

 

وی با تاکید بر تدوین دقیق و اصولی چارچوب های کاری مشخص از سوی روابط عمومی، اظهار داشت: واقعیت های سازمانی باید براساس اصول و چارچوب تعیین شده در این حوزه برای مردم اطلاع رسانی شود.

 

یونسی با بیان این که روابط عمومی باید امیدواری ایجاد شده در جامعه را تقویت و صیانت نماید، یاد آور شد: در این راستا، به هیچ وجه به دنبال تنش نیستم، باید از دامن زدن به هرگونه تنش در جامعه پرهیز شود.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، سازمان دهی عقلانی رسانه ها بر اساس اصول حرفه ای و تعامل منطقی با آنان را از وظایف مهم روابط عمومی دانست و خاطرنشان شد:این تعامل باید حرفه ای، مطمئن و اعتماد زا باشد.

 

وی بر ارتباط مستمر و تقویمی با رسانه ها از سوی روابط عمومی و دفاع صادقانه از عملکرد استاندار تاکید کرد و افزود:در این خصوص باید طوری عمل شود تا امید انگیزی، نشاط، پرهیز از مغالطه و حقیقت زادیی، عدم ایجاد ترس در جامعه و اطلاع رسانی بر اساس واقعیت و همه روش های مطلوب رایج در رسانه ها تقویت شود.

 

به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، یونسی با اشاره به این که افق استان باید روشن، مطمئن و سرشار از روح آزادی و کرامت انسانی باشد، ادامه داد:در حوزه انتصابات به دنبال افراد نخبه و کارآمد هستیم، جهت گیری استان خدمت گزاری به مردم است و از هیچ تلاشی در جهت نشاندن لبخند بر روی لبان مردم نباید فروگذار گردد، مردم باید به امانت داری مسوولین اعتماد کنند.

 

گفتنی است؛ در این مراسم، احمد مظفری، به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری مازندران، معرفی و از زحمات روح الله معافی، قدردانی شد.

 

شایان ذکر است؛ احمد مظفری مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری مازندران دارای مدرک کارشناسی امور تربیتی و مدرک کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با 23 سال سابقه فعالیت در پست کارشناسی و کارشناس مسئولی روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران و مدیریت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری است.


پایان پیام/

کد خبر 319105

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha