خودباوری مهمترین عامل موفقیت معلولان در عرصه های مختلف است

خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان جنوبی گفت: خودباوری مهمترین عامل موفقیت معلولان در عرصه های مختلف بویژه عرصه های ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند مهدی شریعتی فر، رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان جنوبی، امروز (13 آذر) همزمان با آخرین روز پارالمپیک در مراسم نواختن زنگ روز پاراالمپیک در آموزشگاه استثنایی تدبیر بیرجند، اظهارداشت: در حال حاضر یک هزار و 50 ورزشکار معلول و جانباز در سطح استان وجود دارد، که از این تعداد 450 نفر در سطح مسابقات ورزش را دنبال می کنند.

 

وی تاکید کرد: امروز بانوان و آقایان معلول در سراسر کشور و بویژه خراسان جنوبی در عرصه های مختلف ورزشی به همت تلاش فردی، مربیان و پشتیبانی مسئولان به افتخاراتی دست یافتند.

 

رئیس هیئت جانبازان و معلولان خراسان جنوبی بر ترویج روحیه خود باوری به منظور شکوفایی استعداد معلولان تاکید کرد و افزود: هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان از تمامی توان و امکانات خود در جهت حمایت معلولان و جانبازان استفاده می کند.

 

حمید‎رضا رخشانی، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استثنایی خراسان جنوبی نیز در این مراسم از برگزاری برنامه ورزشی در سطح مناطق محروم و روستاهایی که فاقد مربی ورزش هستند خبرداد و افزود: این برنامه با هدف ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانش آموزان معلول برگزار می شود.

 

وی یاد آورشد: در این ورزش با توجه به شرایط خاص معلولان با یک سری علائم و حرکت معلولان به دور آن، باعث هماهنگی عصب و عضلات می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 319754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha