خلخال جزء 5 شهر برتر کشور در فعالیت های قرآنی است

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال گفت: به دلیل داشتن چهره قرآنی ممتاز و فعالیت های قرآنی ممتاز شهرستان خلخال جزء 5شهر برتر کشور در فعالیت های قرآنی شناخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اردبیل، سیداحمد معصومی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال، صبح امروز(18آذر) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و قلم این شهرستان اظهار داشت: شهرستان خلخال به دلیل داشتن پتانسیل بالا، چهره های مطرح و ممتاز قرآنی و همچنین داشتن برنامه ریزی مناسب در حال حاضر جزء 5شهر برتر کشور در فعالیت های قرآنی شناخته شده است.


وی تصریح کرد: خلخال در رشته های مختلف هنری نیز دارای هنرمندان، نویسندگان و شاعران مطرحی است که بارها در جشنواره های مختلف استانی و ملی خوش درخشیده اند.


معصومی با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در خلخال بیش از یک هزار جلد کتاب با ارزش 50میلیون ریال به صورت رایگان در میان اهالی شهرستان توزیع شده است، افزود: برای توسعه فرهنگی مساجد بیش از 500جلد کتاب نیز در اختیار کانون های فرهنگی، هنری مساجد این شهرستان قرار گرفته است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال به مشکلات مختلف فرهنگی موجود در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تنها یک متجمع فرهنگی برای برگزاری مراسم ها و برنامه های مختلف در این شهرستان وجود دارد که تلاش می کنیم با گرفتن اعتبارات جدید دو مجتمع در حال ساخت هشتجین و کلور را نیز به اتمام برسانیم تا مشکل کمبود فضا تا حدودی حل شود.



این مقام مسئول که در جمع خبرنگاران محلی این شهرستان سخن می گفت، بیان داشت: در راستای توسعه خلخال در بخش های مختلف از جمله در حوزه اقتصاد و فرهنگ اصحاب رسانه و قلم می توانند با معرفی جاذبه های مختلف این شهرستان نقش بی بدیلی را ایفا کنند.


وی از تلاش ها و فعالیت های خبرنگاران و اصحاب قلم خلخال در پوشش برنامه های مختلف این شهرستان تجلیل کرد و افزود: تلاش می کنیم با برگزاری جشنواره های متعدد همچون جشنواره خلخال در آیین رسانه از زحمات خبرنگاران تلاشگر منطقه تجلیل کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 321326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha