ستادعالی مساجد کشور از طرح ها و ایده های قابل اجرا حمایت می کند

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی ستادعالی مساجد کشور از آمادگی ستادعالی در زمینه حمایت از طرح ها و ایده های قابل اجرا خبر داد و افزود: این کار نیازمند همت کارشناسان دبیرخانه های استانی و نوع طرح های اجرایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستادعالی مساجد کشور، صبح امروز(19آذر)در جمع کارکنان دبیرخانه کانون های مساجد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تسلیت ماه محرم و صفر، اظهار داشت: یکی ازمهم ترین رسالت های ما در سفرهای نظارتی، ارزیابی استان نسبت به اجرای برنامه های ابلاغی ستاد عالی می باشد که استان کهگیلویه وبویراحمد تاکنون در زمینه موفق عمل کرده است.


طاهریان در ادامه پیشرفت برنامه های ابلاغی در این استان را روبه رشد دانست و گفت: باتوجه به اینکه بنده در طول سال های قبل شاهد این پیشرفت بوده و هستم، این استان دارای ویژگی های خاصی در زمینه اجرای برنامه های ابلاغی دارد.

 

وی تلاش جهت اجرای برنامه های ابلاغی ستاد را از نخستین ویژگی های دبیرخانه استان دانست و افزود: کسب رتبه تخست در ثبت و ساماندهی کانون های مساجد در کشور توسط دبیرخانه کهگیلویه وبویراحمد دومین ویژگی اعضای دبیرخانه این استان می باشد.


این مسئول فرهنگی و هنری ستادعالی مساجد کشور، کیفی سازی و توانمندسازی فعالیت ها را سومین ویژگی کارکنان دبیرخانه استان عنوان و اظهار داشت: کارکنان دبیرخانه کهگیلویه وبویراحمد تاکنون در این زمینه اهتمام جدی داشته اند.

 

طاهریان، کارشناسان دبیرخانه این استان را خطاب قرار داد و تصریح کرد: اهتمام مجموعه دبیرخانه استانی در زمینه جذب اعتبارات استانی مثال زدنی است؛ اما برای اینکه به نقطه مطلوب در کیفیت کانون ها برسیم راه طولانی در پیش داریم.


وی به اهداف سفرهای ارزیابی کارشناسان ستادعالی مساجد اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال در حوزه های مختلف با کمبود اعتبار مواجه هستیم، ولی علیرغم مشکلات ابتکاراتی در بحث جذب اعتبارات استانی در دبیرخانه ها صورت گرفته که می طلبد در این زمینه ارزیابی هایی صورت گیرد.

 

معاون فرهنگی و هنری ستادعالی مساجد کشور از آمادگی بخش های مختلف ستادعالی مساجد در زمینه حمایت از اجرای طرح ها و ایده های قابل اجرا خبر داد و یادآور شد: این کار نیازمند همت کارشناسان دبیرخانه های استانی و نوع طرح های اجرایی دارد.


طاهریان در پایان دیدار با کارکنان دبیرخانه استان، بازدید موشکافانه کارشناسان ستادعالی مساجد کشور از فعالیت ها و برنامه ابلاغی ستاد توسط دبیرخانه استان و همچنین بازدید از کانون های فرهنگی، تخصصی، خانه های نور، کتابخانه ها، خبرگزاری تخصصی حوزه دین و اندیشه(شبستان) و خانه های دیجیتال استان را از برنامه های سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه وبویراحمد برشمرد.

پایان پیام/


 

کد خبر 321829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha