۴۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان رسید

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک ونوجوان از استقبال رسانه های کشور و ارسال بیش از ۴۸۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، قاسم عزیزاده گرجی، دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران اظهار داشت: مازندران، نخستین‌ بار میزبان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان کشور شده است.


وی افزود: این جشنواره با هدف معرفی پدید آورندگان آثار برتر مربوط به کودکان و نوجوانان درمطبوعات، نشریات علمی و تخصصی، خبرگزاری‌ها و رسانه های مجازی فعال سراسر کشور، برگزار می شود.


گرجی بیان کرد: آثار ارسالی به دبیرخانه در سه بخش حرفه ای و فنی، موضوعی و آزاد در رقابت داوری می‌شوند.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران تصریح کرد: در بخش مطبوعات و رسانه های مجازی سطح کشور تاکنون، تعدا د 421 اثر به دبیرخانه ارسال شده و آثار دریافتی در بخش نشریات داخلی کانون 62 اثر بوده است.


گرجی با اشاره به استقبال رسانه ای از این جشنواره، مهلت تمدید جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان را تا 30 دی ماه جاری عنوان کرد و گفت: جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان، اسفند ماه امسال در ساری برگزار خواهد شد.


به نقل از کمیته اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره ملی کودک و نوجوان، گرجی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این جشنواره به نشانی اینترنتی Info@kpf-mazandaran.ir مراجعه کنند.


پایان پیام/

کد خبر 322292

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha