کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان پیشوا تجهیز شدند

خبرگزاری شبستان: با مساعدت دبیرخانه کانونهای مسجد و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، کانونهای فرهنگی هنری مساجد این شهرستان 17 آذر ماه سالجاری با اهدای اقلام مورد نیاز تجهیز شدند.



به گزارش خبرگزاری شبستان، امیرحسین طاهری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، ضمن اشاره به اینکه مساجد نقش کلیدی در توسعه امور فرهنگی دارند لازمه دست یافتن به این مهم را حمایت جدی و همه جانبه از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا افزود: اهمیت این پایگاه‌ها به واسطه ارتباط تنگاتنگ با نسل جوانی است که نقش مهمی در کشور دارند و سرمایه‌های ارزشمندی به شمار می روند.

وی افزود: توجه و تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری می‌تواند گامی مهم در مقابل تهاجم فرهنگی و آموزش شیوه‌های مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن به جوانان باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا با بیان اینکه می توان به وسیله کانون های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت های فرهنگی وهنری کشور را رونق بخشید گفت: تاسیس کانون های فرهنگی هنری موجب شکوفایی مساجد و جذب جوانان و نوجوانان به این پایگاه های دینی شده است و هدایت آنان به سوی فرهنگ و هنر اسلامی را در پی داشته است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا با تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که فرهنگ مسجدی و مسجد محوری در بین آحاد مختلف جامعه تبیین و نهادینه شود.
گفتنی است این اقلام شامل چندین دستگاه رایانه، کپی، فکس، پرینتر، دوربین عکاسی و همچنبن کتاب و قفسه مورد نیاز کانونهای فرهنگی هنری بود.

پایان پیام/


 

کد خبر 322380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha