برای اولین بار هفته گذشته تصادف منجر به فوت از سوی موتورسواران نداشتیم

خبرگزاری شبستان:رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه برای اولین بار هفته گذشته تصادف منجر به فوت از سوی موتورسواران نداشتیم گفت:رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامت رانندگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان،سردار حسین رحیمی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به موفقیت اجرای طرح‌های تکمیلی، کنترل و آموزش موتور سواران،اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها در شهر تهران، برای اولین بار در هفته گذشته هیچ تصادف منجر به فوتی از سوی موتورسواران رخ نداده است.


وی با تاکید بر اینکه اینگونه طرح ها به درخواست شهروندان و در راستای آسایش و آرامش آنها به اجرا گذاشته می شود،تصریح کرد:رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از طرف رانندگان وسایط نقلیه ضامن سلامتی آنها در رانندگی می باشد.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به همکاری خوب مردم با پلیس اشاره کرد و افزود:پلیس اجازه نخواهد داد عده ای با زیر پا گذاشتن قوانین و مقررات امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند.


سردار رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای هفته گذشته مرحله جدید ساماندهی و تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در تهران آغاز شد و مأموران مانع از حرکت متورسیکلت‌های دارای سرنشین اضافه می شوند،تصریح کرد: در این راستا 30 کلاس آموزشی برای راکبانی که مرتکب جرایمی شوند برگزار می‌شود و موتور آنها بصورت موقت توقیف شده و باید کلاسهای آموزشی 30 تا 45 دقیقه‌ای را بگذرانند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 323250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha