پرداخت کمک موردی ویژه به یک هزار مددجوی زنجانی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان از پرداخت کمک موردی ویژه به یک هزار خانوار مددجوی زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان سرفصلهای مختلف حمایتی را در حمایت از خانواده های زیر پوشش این نهاد انجام می دهد.

 

وی با اشاره به اینکه عمده اقدامات حمایتی کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی، پرداخت مستمری به مددجویان، اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان و ارائه خدمات مشاوره ای به جامعه هدف است، اضافه کرد: برخی از خدماتی که به مددجویان ارائه می شود، با مشارکت و همکاری خیرین نیز همراه می شود.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان در ادامه با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر خدمات مذکور نسبت به پرداخت کمکهای موردی ویژه نیز اقدام می کند، افزود: این کمکها برای حل مشکلات فوری مددجویان پرداخت می شود.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه طی هشت ماهه گذشته به یک هزار خانوار مددجوی زنجانی کمک موردی ویژه پرداخت شده است، تصریح کرد: مبلغ هزینه شده در این زمینه یک میلیارد و 838 میلیون ریال است.

 

وی خاطر نشان کرد: کمکهای موردی ویژه برای رفع مشکلات فوری مددجویان پرداخت شده است که شامل مشکلات معیشتی، فرهنگی و تحصیلی است.


پایان پیام/

 

کد خبر 323740

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha