بیش از 16میلیارد کمک معیشت به مددجویان کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد

خبرگزاری شبستان: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت بیش از 16 میلیارد ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد، امروز(28آذر) در جمع خبرنگاران گفت: پرداخت کمک معیشت به مددجویان به منظور بهبود وضعیت معیشت خانواده ها و جبران بخشی از نیازهای زندگی آنها صورت می گیرد.

 

نظری بیان داشت: به همین منظور در آذرماه سال جاری، مبلغ 16میلیارد و 411میلیون و 200 هزار ریال کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

 

وی با بیان این که این مبلغ به 31 هزار و 768 خانوار با جمعیت بالغ بر 96 هزار نفر پرداخت شده، تصریح کرد: از این مبلغ 8میلیارد و 933 میلیون ریال برای مددجویان عادی و مابقی برای مددجویان طرح شهید رجایی پرداخت شده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد گفت: این کمک معیشت غیر از کمک ‌هایی است که در قالب مسکن، خدمات فرهنگی، درمانی، حقوقی،جهیزیه،اشتغال و کمک های موردی به خانواده‌ ها ارائه می ‌شود.

 

نظری تصریح کرد: علاوه بر کمک معیشت ماهیانه، مشکلات مالی و معیشتی این خانواده ها بررسی و در صورت داشتن شرایط، مبالغی به صورت تسهیلات قرض الحسنه یا کمک نقدی بلاعوض به خانواده های نیازمند نیز پرداخت می شود.

 

وی با بیان این که یکی از سیاست های اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده های تحت حمایت است، گفت: در این راستا، هدایت خانواده های نیازمند به سمت توانمند سازی با ایجاد اشتغال و کسب و کار مناسب با اجرای طرح های خودکفایی در دستور کار این نهاد قرار دارد.


پایان پیام/

کد خبر 325138

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha