ملت غیور ایران هرگز دربرابر تهدیدات دشمنان تسلیم نمی شود

خبرگزاری شبستان:امام جمعه اردبیل با اشاره به فرا رسیدن سالروز 9دی ،گفت: ملت غیور ایران با خلق حماسه 9 دی نشان دادند که هرگز در برابر تهدیدات، خواسته دشمنان و آرزوی دیرینه آنان تسلیم نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان اردبیل،حجت الاسلام سید حسن عاملی کلخوران،نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه اردبیل ظهر امروز(6دی)درخطبه های نماز جمعه شهر اردبیل گفت: ملت ایران با خلق حماسه ماندگار خویش درروز نهم دی ماه سال 1388 نشان داد که با هوشیاری و بصیرت می‌تواند تمامی فتنه‌های دشمنان را برطرف کند.
 

وی افزود: استکبار جهانی در فضای غبارآلود و با راه‌انداختن جنگ بین خود وبیگانگان سعی می‌کند تا به این ملت و نظام خیانت کنند که باعنایت خداوند متعال،هوشیاری ودانایی عظیم مردم متدین ایران اسلامی در رسیدن به این خواسته ی شوم خود ناکام ماند.

 

فتنه 88، تلاش امپراطوری رسانه‌ ای غرب برای ایجاد ناامنی ایران بود

 

حجت الاسلام والمسلمین عاملی کلخوران با اشاره به اینکه فتنه 88 شامل توهم، بی‌قانونی و تلاش امپراطوری رسانه‌ای غرب برای ایجاد ناامنی در کشورمان بود،خاطرنشان کرد:خوشبختانه؛ با بصیرت ملت بزرگ ایران این توطئه پلید هم خنثی شد.
 

وی شاخصه شرف یک ملت بزرگ را بصیرت دانست.
 

خطیب جمعه اردبیل ادامه داد:حرکت اخیرمجلس شورای اسلامی ایران در ارائه طرحی مبنی بر غنی‌سازی 60 درصدی اورانیوم ستودنی است.

 

مسئولان دیپلماسی ایران موضع انفعالی در برابرغربی‌ها را پیش گیرند

 

نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه اردبیل درپایان سخنان خود با تأکید براین مطلب که ما نیازی به ارتباط با برخی‌ کشورها ی خارجی نداریم،متذکر شد:مسئولان دیپلماسی ما باید موضع انفعالی در برابر تحرکات غربی‌ها را در پیش بگیرند چرا که ما جز با ادبیات اقتدار نمی‌توانیم دشمن را در جای خود بنشانیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 327104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha