وقف مصداق عمل صالح است/ برگزاری مراسم متمرکز 9 دی در مسجد جامع گرگان

خبرگزاری شبستان: فرماندار گرگان تاکید کرد: مدیران نسبت به وقف یک نگاه گسترده ای داشته باشند و از مشارکت مردم برای پیشبرد امور استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حیدرعلی احمدی، فرماندار گرگان، امروز (7 دی) در جلسه شورای اداری شهرستان گرگان که به مناسبت هفته وقف در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد، گفت: وقف مصداق عمل صالح و از مصادیق باقیات و صالحات، خیرات و زمینه ساز برکات و رحمت در جامعه است و همه باید به آن عمل کنند.


وی از مدیران دستگاه های اداری شهرستان خواست: نسبت به وقف یک نگاه گسترده ای داشته باشند و از مشارکت مردم برای پیشبرد امور استفاده کنند.


احمدی با اشاره به 9 دی، افزود: اهمیت 9 دی بر هیچ کس پوشیده نیست و مطابق ابلاغیه سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری گلستان تمامی فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند در اجتماع 9 دی همکاری داشته باشند.


9 دی جلوه ولایتمداری مردم ایران بود
وی تصریح کرد: 9 دی جلوه ولایتمداری مردم ایران بود و عمق نفوذ دین و منویات ائمه اطهار را در جان و روح مردم نشان داد.


فرماندار گرگان اضافه کرد: این روز اعلام حمایت از مقام معظم رهبری و اعلام برائت نسبت به کسانی که ساختار را شکستند، بود و به تعبیر مقام معظم رهبری باید این روز بماند.


وی خاطرنشان کرد: مراسم متمرکز و تجمع نهم دی، ساعت 9:30 صبح دوشنبه (9 دی) در مسجد جامع گرگان برگزار می شود و همه مدیران به همراه همکاران خود در این مراسم حضور یابند.


برگزاری مراسم بزرگ زیارت حضرت رسول(ص) در روز رحلت نبی مکرم اسلام
احمدی با اشاره به سالروز رحلت نبی مکرم اسلام، گفت: در این روز باید آن چنانکه در شان رسول اسلام است انجام وظیفه شود.


وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، روز سه شنبه (10 دی) مراسم بزرگ و متمرکز زیارت نبی مکرم اسلام با حضور اهل شیعه و سنی در دو شهر گرگان و گنبد برگزار می شود تا بتوان با استفاده از این ظرفیت، تجلی گاه دلدادگی نسبت به رسول مکرم اسلام را به منصه ظهور رساند.


احمدی ادامه داد: مراسم بزرگ زیارت نبی مکرم اسلام شهرستان گرگان صبح سه شنبه (10 دی) با حضور تمامی شهرهای غرب استان در مصلی گرگان برگزار و پیروان همه فرق و مذاهب در آن حضور می یابند.


وی با اشاره به دهه فجر نیز، گفت: دستگاه های اجرایی در فرصت یک ماهه باقیمانده نسبت به پاسخگویی به نامه فرمانداری اقدام و همچنین نسبت به ثبت اشتغال در سامانه رصد اقدام کنند.


پایان پیام/
 


 

کد خبر 327352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha