همایش حماسه "9 دی و بصیرت انقلابی" در زنجان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری همایش حماسه "9 دی و بصیرت انقلابی" در زنجان در روز دوشنبه(9دی) در زنجان خبر داد.

سید جعفر موسوی در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان اظهار داشت: همزمان با سالروز (9 دی) برنامه های متعددی از سوی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان برگزار خواهد شد.


وی از برگزاری همایش حماسه 9 دی و بصیرت انقلابی در زنجان خبر داد و با یادآوری اینکه این برنامه ویژه بانوان است، تصریح کرد: در این مراسم که صبح روز دوشنبه برگزار می شود حجت الاسلام متین نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) سخنرانی خواهد کرد.


این مقام مسئول به برگزاری مراسم تجلیل از ماندگاری حماسه 9 دی در زنجان خبر داد و افزود: این ویژه برنامه نیز عصر امروز با سخنرانی یکی از تحلیلگران مسائل سیاسی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.


به گفته موسوی ویژه برنامه حماسه 9 دی در همه مساجد محلات و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود.
 

معاون روابط عمومی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری گفتگوی ویژه تلویزیونی حمیدرضا مقدم‌فر از تحلیل‌گران مسائل سیاسی و استاد دانشگاه خبر داد و یادآور شد: برگزاری برنامه مصاحبه با رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان نیز عصر امروز برگزار خواهد شد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 327564

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha