رشد بیش از 5 درصدی موقوفات در سایه تعامل با رسانه ها

خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی سازمان اوقاف با اشاره به دستاوردهای همایش وقف و رسانه گفت: این ارتباط آگاهی مردم نسبت به سنت حسنه وقف را به میزان 5 تا 7 برابر افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار معارف خبرگزاری شبستان، پنجمین همایش وقف و رسانه صبح روز یکشنبه هشتم دی ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از هنرمندان از جمله داریوش ارجمند و محمود پاک‌نیت در تالار وحدت آغاز به کار کرد.

بنابراین گزارش، حسن ربیعی، مدیر کل حوزه ریاست و رییس روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه به ارایه گزارشی درباره عملکرد این همایش طی 4 سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: همایش وقف و رسانه در سال 1388 با تدبیر حجت‌الاسلام علی محمدی، نماینده ولی‌فقیه و رییس سازمان اوقاف پایه‌گذاری شد و هدف آن در وهله اول تعامل مستمر و مؤثر با رسانه‌های جمعی کشور و همچنین توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای بود.

وی ادامه داد: ارتقای سطح آگاهی و شناخت مردم و همچنین بیان آثار و برکات وقف در راه بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای و همچنین ایجاد معرفت مردم نسبت به امامزادگان و بقاع متبرکه به عنوان دیگر اهداف این همایش عنوان شد.

ربیعی تصریح کرد: طی 4 سال که از برگزاری این همایش می‌گذرد، دستاوردهای چشم‌گیری داشته‌ایم که از جمله آنها می‌توان به شناخت اصحاب رسانه از مقوله وقف و موقوفات نام برد چرا که ما معتقدیم رسانه سفیر وقف است لذا این شناخت به همراه آگاهی مردم از وقف از طریق رسانه افزایش یافته و 5 تا 7 برابر افزایش یافته است.

پایان پیام/

 

کد خبر 327624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha