استقبال از شهدا نشانه تداوم راه شهدای سرافراز دفاع مقدس است

خبرگزاری شبستان؛ نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ضمن دعوت مردم در تشییع شهدای گمنام، این حضور را میثاق مجدد با آرمان های امام، منویات مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکتر غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان این مرز و بوم، از همه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا همانند همیشه حضوری پرشور در میثاق با آرمان های امام راحل، منویات مقام معظم رهبری و شهیدان والا مقام داشته و در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان گمنام شرکت کنند.

بنابراین گزارش؛ در پیام تاجگردوم خطاب به مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است: همگان آموخته ایم که راه مقابله با ترفندها و دسیسه های جدید بدخواهان نظام اسلامی مان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان این مرز و بوم است و در همین راستا برگزاری یادواره‌ های شهدا و پاسداشت خون پاکشان، در حقیقت تجلیل از ارزش ‌هایی است که قشر جوان جامعه تشنه آشنایی بیشتر با آن هستند.

تاجگردون می افزاید: امروزه در جای جای میهنمان و به خصوص استان عزیزمان، نام مقدس شهید زینت بخش کوچه‌ ها و خیابان های این خطه شده و امید است که یاد و خاطرشان نیز مدام زینت بخش قلبهایمان باشد.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان می کند: بی شک حضور باشکوه و گسترده مردم انقلابی استانمان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان گمنام که عطر حضورشان شهرستان گچساران را معطر ساخته، میثاق مجددی با آرمان های امام راحلمان، منویات مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس است.

گفتنی است، پیکر پاک و مطهر سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز با استقبال باشکوه مردم گچساران وارد این شهر شد و قرار است امشب مراسم شبی با شهدا در مسجد شهیدان این شهر برگزار و مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گمنام، صبح روز پنجشنبه (12 دی ماه جاری) در بوستان شهدای شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 328822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha