اجرای طرح حامیان فرهنگی در مدارس یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از اجرای طرح حامیان فرهنگی در سطح مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، محمد اکبری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، امروز ( 17 دی)در نشستی که با حضور احمد شیرزاد مدیر کل آموزش وپرورش استان یزد برگزار شد با اشاره به اجرای طرح حامیان فرهنگی در سطح مدارس، گفت: هدف از اجرای این طرح بهره گیری از ظرفیت فرهنگیان در مدارس برای شناسایی و حمایت از دانش آموزان مستعد ونیازمند است.


اکبری بر اهمیت وجود پیوند فرهنگی در ارائه خدمات به مددجویان، خاطر نشان کرد: نخبگان زیادی بواسطه حمایتهای این نهاد فارغ التحصیل شده اند و در پستهای مهم کشوری مشغول فعالیت هستند وبرخی از آنان جزو خیرین و حامیان کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.


وی با بیان اینکه بیش از 40 سر فصل کاری در حوزه فرهنگی وجود دارد، اظهار داشت: این نهاد در تمام مدارس سطح استان رابط فرهنگی دارد ومدیران مدارس نیز به عنوان ولی فرهنگی با کمیته امداد همکاری و ارتباط خوبی دارند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با اشاره به شباهت کار کمیته امداد با آموزش وپرورش در خصوص انجام امور فرهنگی و آموزشی، افزود: کمیته امداد در حوزه فرهنگی به دنبال نخبه پروری است.


وی اظهار داشت: هم اکنون بیش از 5 هزار دانش آموز و 2 هزار دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که از خدمات مختلف این نهاد بهره می برند.


احمد شیرزاد، مدیر کل آموزش وپرورش استان یزد نیزدر این نشسن بر استمرار همکاری آموزش و پرورش با کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه های فرهنگی وآموزش وطرحهای مشارکتی تاکید نمود.


وی افزود: امداد به نیازمندان و محرومین جامعه مختص کمیته امداد نیست وهمه دستگاه ها وسازمان ها می تواتنند به نحوی این وظیفه را برعهده داشته باشند.


شیرزاد تصریح کرد: مدیران مدارس می توانند از ظرفیت های مختلفی برای کمک رسانی به دانش آموزان نیازمند استفاده کنند.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 330582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha