آغاز دومین روز از گردهمایی استانداران سراسر کشور

خبرگزاری شبستان: دومین روز از گردهمایی از استانداران سراسر کشور با حضور لاریجانی رییس مجلس، سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی، سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، دومین روز از گردهمایی استانداران سراسر کشور امروز 18 دی در وزارت کشور با حضور وزیر کشور برگزار شد.

بنابراین گزارش زرگرپور استاندار اصفهان در این جلسه پیرامون مباحث ترافیک و حمل و نقل و همچنین راه شهرسازی، سعادت استاندار آذربایجان غربی در مورد مسایل امور مرزی، آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مورد مباحث عمرانی مسکن مهر موضوعاتی را مطرح کردند.

در ادامه این جلسه علی لاریجانی به عنوان مهمان ویژه در این جلسه حضور یافت و در ادامه فرمانده نیروی انتظامی سردار احمدی مقدم پیرامون مسایل مرتبط با امور انتظامی و سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل در مورد مباحث مرتبط با پدافند غیرعامل موضوعاتی را مطرح کردند.

در ادامه این جلسه در بعدازظهر امروز میرمحمدی استاندار یزد در مورد مسایل مرتبط با کشاورزی، خدابخش استاندار اردبیل در مورد مسایل مرتبط با تولید و صنعت، مباحثی را مطرح می کنند.

بنابراین گزارش در ادامه این جلسه معاون اول رییس جمهور نیز حضور می‌یابد و پاسخگوی مسایل و مشکلات مطرح شده است و در ادامه نیز وزیر کشور جمع بندی نهایی از این گردهمایی را ارایه می‌دهد.

پایان پیام/
 

کد خبر 330754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha