خدمت صادقانه به مردم سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

خبرگزاری شبستان: رییس دیوان عالی کشور گفت: خدمت صادقانه و بی منت مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی به مردم باید سرلوحه کاری مدیران دولت تدبیر و امید قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله احمد محسنی گرکانی، رییس دیوان عالی کشور در جلسه شورای اداری استان مرکزی که در سالن جالسات استانداری مرکزی برگزار شد، خدمت صادقانه و بی منت به مردم را وظیف اصلی مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید در راستای حل مشکلات مردم و جامعه تلاش کنند.


وی با بیان اینکه غفلت در امر خدمت رسانی به مردم امری نابخشودنی است، ادامه داد: مسئولان و مدیران باید همواره به فکر حل مشکلات مردم و گره گشایی از دردهای جامعه باشند.


آیت الله محسنی گرکانی، رسیدگی به مطالب و درخواست های بی پاسخ مانده مردم را از اولویت های کاری مدیران دولت تدبیر و امید دانست و گفت: مدیران باید با این کار امید را به زندگی مردم به ویژه نیازمندان بازگردانند.


این مقام مسئول ادامه داد: مدیران به ویژه مدیران قضایی و اجرایی باید در جبهه خدمت رسانی به مردم پر رنگ حاضر شوند چراکه این امر سبب اعتماد سازی هر چه بیشتر می شود.

 

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام حکمت علی مظفری، رییس کل دادگستری استان مرکزی نیز در سخنانی به مشکل آلودگی هوای اراک اشاره کرد و گفت: کاهش آلودگی هوای اراک از مطالبات جدی مردم است.


وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان مرکزی آمادگی هر نوع همکاری برای کاهش و رفع مشکلات آلودگی هوای اراک را دارد، ادامه داد: اگر همه دستگاه ها دست به دست هم دهند، می توانند این مشکل را مرتفع کنند.


این مقام مسئول ادامه داد: وضعیت جاده های استان یکی دیگر از مشکلات مردم است چرا که هر روز شاهد تصادفات دلخراش در آن هستیم.


رییس کل دادگستری استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به سرمایه گذاری در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری باید بر اساس قانون باشد و دستگاه قضایی این استان با افرادی که از بیت المال سوء استفاده می کنند برخورد جدی می کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 331688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha