پرداخت بیش از 8میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان باشت

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت از پرداخت بیش از 8 میلیارد ریال تسهیلات در قالب قرض الحسنه و همچنین خودکفایی و اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

حبیب اله باقرپور، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان باشت در گفت و گو با خبرنگار شبستان، اظهار داشت: کمیته امداد در راستای توانمندی و خودکفایی خانواده های تحت حمایت در طول سال خدمات متفاوتی ارائه می دهد.

 

وی گفت: از جمله اقدامات مهم در این راستا پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و خودکفایی به مددجویان واجد شرایط می باشد.

 

باقرپور افزود: در همین راستا در نه ماهه گذشته سال جاری 58 مورد تسهیلات اشتغال زایی و خودکفایی با اعتباری بالغ بر 4میلیارد و 490 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان باشت عنوان کرد: علاوه بر این موارد پرداختی، 350مورد درخواست تسهیلات تأیید و در نوبت دریافت تسهیلات هستند که انشاء الله با وصول اعتبارات بانکی اقدام و ارائه خدمات می شود.

 

باقرپور، تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به مددجویان 394 مورد با اعتبار چهار میلیارد و 110 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی در راستای حل مشکلات معیشتی، تحصیلی، عمرانی، جهیزیه و سایر موارد ضروری به مددجویان پرداخت می شود.

 

وی گفت: امید است با توجه به پرداخت این تسهیلات و سایر خدمات ارائه شده بتوانیم گام های اساسی در راستای توانمندسازی و مددجویان و خروج تدریجی از چرخه مستمری بگیری برداریم.


پایان پیام/
 

کد خبر 332584

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha