همایش پیاده روی کاشانی ها از مسجد جوادالائمه تا قبور شهدای گمنام

خبرگزاری شبستان:همزمان با ایام الله دهه فجر همایش پیاده روی خانوادگی کاشانی ها از مسجد جواد الائمه (ع) راوند تا مقبره شهدای گمنام واقع در بلوار شهید اردهال این شهرستان برگزار می شود.

مهدی نادعلی، مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: توسعه ورزش همگانی و ایجاد سلامت پایدار جامعه، لزوم ترویج فرهنگ ورزش همگانی ،ایجاد روحیه شادابی و نشاط از طریق اجرای برنامه های ورزشی بین خانواده ها و برگزاری برنامه های فرهنگی هنری در قالب تفریحات و سرگرمی های شاد و سالم از اهداف برگزاری این همایش است.


وی افزود: این همایش پیاده روی صبح جمعه" 11 بهمن"  از مسیر 6 کیلومتری مسجد جواد الائمه (ع) راوند تا مقبره شهدای گمنام با عبور از مسیرهای بلوار قطب، میدان راوند و بلوار شهیدان فروزنده برگزار می شود.


نادعلی، برگزاری این همایش برای ششمین سال متوالی در راوند را یادآور شد و افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع بروشور واجرای مسابقات ورزشی از جمله برنامه های این همایش است.


وی تصریح کرد:به مناسبت سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران از بین شرکت کنندگان در این همایش به 35 نفر از آنها به قید قرعه جوایز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، سفر به راهیان نور و لوازم ورزشی اهدا می شود.


به گفته وی،جوایز دانش آموزان شرکت کننده از مدارس منطقه راوند در این همایش نیز طی دهه فجر در مدارسشان اهدا و از آنها تقدیر می شود.


مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در پایان برگزاری کوهگشت ها و همایش های پیاده روی و دیگر برنامه های شاد و مفرح فرهنگی، هنری و آموزشی این سازمان در طول سال برای شهروندان کاشانی را خاطرنشان کرد و گفت:حدود 10 ایستگاه ورزشی شامگاهی و صبحگاهی شهری با وسائل ورزشی در طول سال فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان است.

 

 

نادعلی اظهارداشت:این سازمان از طریق فرهنگسراهای خود نیز در طول سال و مناسبت های مختلف برنامه های متنوع فرهنگی هنری را برای شهروندان خاصه نسل کودک و نوجوان و جوان اجرا می کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 336438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha