برنامه های انقلابی ایران بر سیاست های کشور های جهان اثر می گذارد

خبرگزاری شبستان:استاندار اصفهان با اشاره به جنبه بین المللی مناسبت های ملی و مذهبی در ایران گفت: برنامه های انقلابی و مناسبتی ایران بر برنامه ها و سیاست ها کشور های جهان اثر می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، دکتر رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در نشست شورای تبلیغات اسلامی استان به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: گرامیداشت دهه فجر در ایران در مقایسه با سایر کشورها در گرامیداشت انقلاب های آنان بسیار پر محتوا و مردمی برگزار می شود.


وی افزود: کشورهای دیگر سالروز پیروزی انقلاب های خود را جشن می گیرند اما آنچه در این خصوص در ایران اتفاق می افتد قابل مقایسه با کشورهای دیگر نیست و برنامه های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان با حضور و مشارکت پرجوش عظیم مردم است که اثرات بین المللی دارد.


وی با بیان اینکه اهداف جشن های دهه فجر بر چهار محور است، تصریح کرد: دهه فجر زمانی برای بازخوانی خاطرات آن دوران برای نسل اول انقلاب و فرصتی جهت بیان خاطرات آن دوران برای نسل جوان و دومو سوم کشور است.


زرگرپور ادامه داد: در دهه فجر فرصتی است تا مسئولان و عموم مردم گذری بر رفتار و کارهای خود داشته باشند و عملکرد خود در خدمت به نظام و توجه به خون شهدا و زحماتی که برای انقلاب کشیده شده، است.


وی به ابعاد بین المللی برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت:گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی در کشورمان بر سیاست ها و برنامه های کشورهای دیگر اثر گذاشته و یک راهپیمایی مااثر زیادی در جوامع بین المللی دارد.


وی خاطرنشان کرد: مسئولان باید مردم را در اجرای برنامه های دهه فجر یاری کنند که یک وظیفه مهم برای مسئولان شرکت در برنامه ها و همکاری با مردم و تشکل های مردمی است.
 

پایان پیام/

کد خبر 337929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha