برگزاری مسابقه نقاشی در کتابخانه های مریوان

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مریوان از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر درکتابخانه های این شهرستان خبرداد.

حسن بدخشانی، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: این مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر به مناسبت این دهه مبارک در سطح مدارس با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می شود و در پایان از خالقان آثار برتر تقدیر ویژه به عمل می آید.


وی برگزاری مسابقه انشا نویسی در مدارس را از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی در دهه مبارک فجر ذکر کرد و افزود: نقش مطالعه در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و همچنین پیروزی انقلاب اسلامی از عناوین موضوع انشای شرکت کنندگان است.


این مقام مسئول اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف ومحصولات فرهنگی با همکاری برخی ادارات یکی دیگر از برنامه های این نهاد در ایام الله دهه فجر است و افراد می توانند نیازهای خود را با تخفیف ویژه نمایشگاه خریداری کنند.


وی از حضور کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان در مدارس خبر داد و افزود: کتابداران در این حضور به ایراد سخنرانی درباره نقش و اهمیت مطالعه در پیشرفت و توسعه جامعه می پردازند.


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مریوان تصریح کرد: دعوت از مدارس و ادارات و سازمان های برای بازدید از کتابخانه های عمومی از دیگر برنامه های این نهاد فرهنگی در ایام الله دهه مبارک فجر است.


بدخشانی افزود: حضور کتابداران در بیمارستان بوعلی سینای مریوان و عیادت از کودکان بیمار و همچنین اهدای کتاب به آنها از دیگر برنامه های اداره کتابخانه های عمومی مریوان در سی و پنجیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.


وی خاطرنشان کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای واقعی انقلاب و نظام مقدس اسلامی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان ونوجوانان است.


پایان پیام/

کد خبر 338480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha