هدیه ثواب قرائت قرآن طرح تلاوت نور به امام راحل و شهدای انقلاب

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: طرح تلاوت نور در ایام الله دهه فجر روزانه اجرا می شود که ثواب قرائت آن به امام راحل و شهدای انقلاب هدیه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، صبح امروز (13 بهمن) در جلسه برنامه ریزی طرح تلاوت نور ویژه ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این طرح در طول سال به صورت روزانه بعد از نماز مغرب و عشا و یا بین‌الصلاتین در بیش از 350 کانون مسجد اجرا می‌‌شود.


وی، تصریح کرد: در این طرح که روزانه یک صفحه از قرآن قرائت می‌شود در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن کریم است قوت بیشتری گرفته و روزانه یک جزء تلاوت می‌شود و در عید سعید فطر مراسم ختم قرآن کریم برگزار می‌شود.


سقاء، با اشاره به اینکه این طرح موجب تسهیل در امر روخوانی و روان‌‌خوانی قرآن کریم، تعمیم فرهنگ انس و تلاوت قرآن کریم می شود، افزود: در راستای اجرای این طرح بیش از دو هزار جلد قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و مفاتیح‌الجنان در مساجد استان توزیع شده است.


این مقام مسئول، گفت: این طرح های تاکنون یکی از طرح های موفق و ماندگار کانون ها بوده و با اجرای آن در ایام الله دهه فجر ثواب قرائت آن هدیه به امام راحل و شهدای انقلاب خواهد شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، با اعلام اینکه مراسم گفتمان انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی در شهرستان جعفرآباد، برگزاری مسابقه روزنامه دیواری آفتاب انقلاب و برگزاری نمایشگاه کتاب و ارائه بن کتاب از دیگر برنامه های الله دهه فجر می باشد، تصریح کرد: سعی نموده ایم تا برنامه های امسال از تنوع خوبی برخوردار باشد و بتوانیم نوجوانان و جوانان را بهتر از گذشته به مساجد جذب کنیم.


پایان پیام/

کد خبر 338818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha