حضور330نفر برگزیده قرآنی در یازدهمین دوره مسابقات قرآن بسیج دانشجویی

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشورگفت: در یازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی سراسر کشور 330 نفر به مرحله کشوری راه یافته اند که این تعداد از بین 40 هزار نفر انتخاب شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، یحیی حیدری، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، ظهر امروز(14 بهمن) در مراسم افتتاحییه یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی سراسر کشور، اظهار داشت: فعالیت در زمینه قرآن به عنوان منبعی تمام ناشدنی در زندگی مادی اثربخش است.

  

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطر نشان ساخت: عظمت و ارزش قرآن برای ما مشخص نیست و این جایگاه باید توسط افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند تبیین شود.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقه بعد از گذراندن مرحله دانشگاهی و استانی به مرحله کشوری راه یافته اند، تصریح کرد: در یازدهمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی سراسر کشور 330 نفر به مرحله کشوری راه یافته اند که این تعداد از بین 40 هزار نفر انتخاب شده اند.

 

حیدری تاکید کرد: این دوره از مسابقات قرآن و عترت رشته شامل حفظ، قرائت، تواشیح، مداحی، دعاخوانی و غیره در دو گروه خواهران و برادران با محوریت امام حسن عسگری(ع) برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی باعث می شود عطر قرآن در فضای جامعه افکنده شود، گفت: مسابقات قرآنی در سطح دانشگاه ها و در بین دانشجویان می تواند جوانان را در برابر بسیاری از مسائل حفظ کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 339313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha