برگزاری جشن انقلاب همزمان با سالگرد تاسیس دانشگاه تفرش

خبرگزاری شبستان:‌ جشن پیروزی انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر و همزمان با بیست و پنجمین سالروز تاسیس دانشگاه تفرش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، دکتر محمد قاسم سحاب، سرپرست دانشگاه تفرش در این آیین با تبریک دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهدا و جانفشانی آنان در به پیروزی رساندن این حرکت عظیم به رهبری امام خمینی (ره) بود.


وی افزود: بروز انقلاب تغییرات و تحولات بنیادی را در کشور به وجود آورد که در طول تاریخ ایران بی نظیر بود.


دکتر سحاب رهبری امام خمینی (ره)، قدرت الهی و پشتیبانی ملت از رهبری خردمندانه امام (ره) را رمز پیروزی انقلاب و وجه تمایز آن با دیگر انقلاب های صورت گرفته در جهان عنوان کرد.


در ادامه این مراسم، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش گفت: توکل به خدا، اتکاء ملت به خود و عدم اعتماد به دشمنان از مهمترین عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ است.


حجت الاسلام جواد موسوی با اشاره به مذاکرات کنونی ایران با آمریکا تصریح کرد: ملت ایران با اعتماد به دستگاه دیپلماسی و تبعیت از ولایت و با یادآوری سخنان رهبری که امریکا قابل اعتماد نیست برای احقاق حقوق حقه خود در این مذاکرات تلاش می نمایند.


در این مراسم که با حضور سرپرست، استادان، دانشجویان و کارکنان در سالن آمفی تئاتر حاج ابراهیم نصیر دانشگاه تفرش برگزار شد بیست و پنجمین سالگرد تاسیس دانشگاه تفرش گرامی و از تیم های برتر مسابقات فوتسال گرامیداشت دهه فجر دانشگاه های شهرستان تفرش تقدیر شد.


 لازم به ذکر است، به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب مسئولان دانشگاه های شهرستان تفرش با خانواده ایثارگران دیدار کردند.

 

پایان پیام/
 


 

کد خبر 341898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha