تلاش برای انحراف انقلاب‌های منطقه با تبلیغ اسلام منهای مبارزه!

خبرگزاری شبستان: راهبرد وهابیون برای منصرف کردن مبارزان منطقه از انقلاب اسلامی این است که اسلام نباید با حکومت‌های جور مبارزه کنند، در حالی که اسلام بدون مبارزه‌‌ همان اسلام آمریکایی است.

معاون بنیاد مهدی موعود (عج) در گفتگو با خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان درباره اصلی ترین راهبردهای وهابیت برای مقابله با فراگیر شدن انقلاب های منطقه گفت: اصلی ترین راهبرد آنها ایجاد اختلاف بین صفوف مبارزان است، وهابیت هر از چندگاهی با بیان مسائلی که ایجاد اختلاف می کند سعی می کنند در میان هدف مشترکی که مبارزان دارند اختلاف و تشتت ایجاد کند، در حالی که قرآن می فرماید منازعه نکنید و منازعه سبب سستی شما می شود.
حجت الاسلام محمدرضا فوادیان اظهار کرد: قرآن می فرماید منازعه نکنید و منازعه سبب سستی شما می شود پس خداوند تبارک و تعالی در برابر این هجمه هایی که امروزه در برابر انقلابات منطقه وجود دارد دستورات دینی بیان کرده است.
نویسنده کتاب "شرح دعای اللهم کن لولیک" ادامه داد: به سلفیت کشاندن اسلام و مسائل خشک و بی روح اسلام را به این جریان های انقلابی تزریق کردن هم از دیگر راه های وهابیت برای انحراف انقلاب های منطقه است.
وی تاکید کرد: از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی ها این است که آفت هایی که احتمال و نفوذ و ظهور در جریان های انقلابی وجود دارد همان بازگشت به قهقرا است، یعنی اسلام بدون مبارزه همان اسلام آمریکایی است.
حجت الاسلام فوادیان در ادامه تصریح کرد: قرآن جریان یهود را به عنوان جریان مقابل اسلام بیان می کند امروزه می بینیم که جریان های تکفیری که خود را مسلمان می دانند با دریغ از انجام یک کار ضد صهیونیستی، تنها دغدغه اسلام را دارند و فقط با کارهایشان به مسلمانان ضربه می زنند.، یهود و صهیونیسم امروز مهمترین دشمن در صفوف مسلمانان هستند.
وی با بیان این پرسش که چرا جریان های تکفیری در مبارزه با استکبار و استعمار و صهیونیسم کاری نمی کنند، عنوان کرد: ما می دانیم که جریان تکفیری مسلمان نیستند و هم با شیعه مبارزه می کند و هم با اهل سنت در حوادثی که در سوریه رخ می دهد ما شاهد آن هستیم که گروه های تکفیری حتی به اهل تسنن هم رحم نمی کنند با وجود آنکه آنها سنی هستند آنها را نیز می کشند.
معاون بنیاد مهدی موعود (عج) بیان کرد: جریان های تکفیری در میان صفوف مبارزه شکاف ایجاد می کنند و آنها اگر بتوانند آینده را برای مبارزان تاریک و دست نیافتنی کنند می توانند مبارزان را به ترک مبارزه دعوت می کنند.
وی تاکید کرد: از دیگر راهبردهای وهابیون برای منصرف کردن مبارزان منطقه از انقلاب اسلامی منطقه این است که ادعا کنند اسلام نباید با حکومت های جور مبارزه کند و اسلام از تسلیم می آید.
حجت الاسلام فوادیان ابراز کرد: یک جریان دیگری که در بین این جریان های انقلابی دیده می شود گرایش به روشنفکری و سکولار بودن است که این جریان های انقلابی را از روح دین جدا می کند و این از آسیب ها و آفت هایی است که در بیانات مقام معظم رهبری هم آمده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: جریان های انقلابی باید بدانند که اگر آرمان هایشان به سلفیت بکشد انحراف است و اگر جریان های روشنفکری و سکولار هم این گوی مسابقه در جریان ها را بربایند این هم یکی از آفت ها است.

پایان پیام/
 

کد خبر 342186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha