تقدیر شورای هماهنگی استان مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و گسترده مردم ولایتمدار استان مرکزی در راهپیمایی سالروز انقلاب اسلامی(22 بهمن) تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در این بیانیه آمده است، باردیگر ایران اسلامی شاهد خلق حماسه ای شورانگیز به یاد سال های پیروزی غرورآفرین انقلاب اسلامی و بهمن خونین 57 بود و بار دیگر ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی پس از سی و پنج سال مبارزه و افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمده است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است، در یوم الله 22بهمن، همه و همه، بزرگ و کوچک، زن و مرد، پیر و جوان، حتی کودکان و خردسالان برای تجدید عهدی دیگر با آرمان های والای امام(ره)، رهبری و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی به میعادگاه های راهپیمایی آمده بودند.

 

همچنین آمده است، فضای خیابان های منتهی به محل های راهپیمایی 22 بهمن در سراسر استان مرکزی مملو از شور، شوق و شعور سیاسی و معنوی ملتی بیدار و استوار بود که هر نفر با سردادن شعاری از شعارهای انقلاب یاد و خاطره بهمن خونین 57 را زنده کرد.


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، در این روز حماسه ساز، جای جای استان مرکزی همچون سایر نقاط کشور به تجلی گاه حماسه حضور مردم آگاه و فهیم مبدل شد و ملت همیشه سربلند ایران به پاسداشت سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی در شکوه اتحاد و اقتدار ملی در صفوفی به هم پیوسته با گام هایی استوار و قلب هایی مملو از عشق به انقلاب اسلامی با دستانی مشت کرده و گره خورده خروشیدند و به یک باره فریاد آزادی و آزادگی را در جهان طنین انداز کردند.

 

در ادامه این بیانیه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت آغاز سی و ششمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بدینوسیله خلق این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از حضور با صلابت ، آگاهانه و پرشور اقشار مردم بصیر و ولایتمدار استان مرکزی و کلیه دانشجویان، دانش آموزان، طلاب و فرهنگیان، بسیجیان، اصناف و تشکل های فرهنگی و اجتماعی، صنعتگران، ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، خبرنگاران و رسانه ملی در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن تقدیر و تشکر می کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 342706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha