تماس‌های بهشتی «میچ البوم»  روانه بازار نشر شد

رمان «اولین تماس تلفنی از بهشت» اثر جدید میچ البوم، با روایت‌هایی از بهشت و معجزه ترجمه و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان،  «اولین تماس تلفنی از بهشت» جدیدترین رمان میچ آلبوم است که در سال 2013 میلادی با عنوان «The first phone call from heaven» منتشر شد. ترجمه این رمان به قلم مهرایین اخوت به تازگی از سوی نشر هیرمند به چاپ رسیده است.

برخی کتاب «اولین تماس تلفنی از بهشت» را جادویی‌ترین اثر البوم می‌دانند که در آن روایت‌هایی از معجزه و باورهای انسانی آورده شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است: «یک روز صبح، در شهری کوچک به نام کوُلدواتِر، چند تلفن زنگ می‌خورَد. آن طرفِ خط کسانی هستند که می‌گویند از بهشت تماس گرفته‌اند؛ یکی با مادرش حرف می‌زند و یکی با خواهرش، هر کسی با عزیزی از دست‌رفته. آیا معجزه‌ای غریب رخ داده؟ یا فریبی بزرگ در کار است؟ وقتی اخبارِ این تماس‌های عجیب پخش می‌شود، غریبه‌ها دسته‌دسته به شهر سرازیر می‌شوند تا آن‌ها هم بخشی از این معجزه باشند. شهرِ کوچک و حتا دنیای انسان‌ها با این معجزه زیر و زبر شده؛ اما همیشه در هر معجزه‌ی شادی‌بخش اندکی اندوه هم هست. همیشه در معجزه‌ای که مردم را به هم نزدیک می‌کند، اندکی تنهایی هست.»

تاکنون آثاری چون «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید» با ترجمه افرادی چون صدیقه ابراهیمی، مژگان حسن زاده، پاملا یوخانیان، مریم زوینی، ویولت ناسوتی و «سه‌شنبه‌ها با موری» با ترجمه ماندانا قهرمان‌لو و محمود دانایی و «یک روز دیگر» با ترجمه گیتا گرکانی از میچ البوم در ایران منتشر شده‌اند.

بنابرگزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این نویسنده، روزنامه‌نگار و نمایشنامه‌نویس آمریکایی، متولد سال 1958 است و آثارش تاکنون بیش از 30 میلیون نسخه در جهان به فروش رفته است. او فعالیت خود را با نوشتن مطالب ورزشی آغاز کرد، ولی اغلب با آثاری شناخته می‌شود که در آن‌ها به موضوعاتی چون مرگ و ایمان پرداخته شده است.

«اولین تماس تلفنی از بهشت» اثر میچ البوم با ترجمه‌ مهرآیین اخوت در 336 صفحه و به بهای 12 هزار و 800 تومان از سوی نشر هیرمند منتشر شده است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 345136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha