اشتغال جوانان یکی از موثرترین راهکار مقابله با پدیده شوم اعتیاد است

خبرگزاری شبستان؛جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه اشتغال جوانان یکی از موثرترین راهکار مقابله با پدیده شوم اعتیاد است، خواستار همکاری همگانی برای مبارزه با اعتیاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ مهدی انصاری، جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز (4اسفند) در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر این استان در یاسوج، اظهار داشت: این ستاد با تشکیل کمیته های مختلف در راستای مبارزه با پدیده خانمان سوز اعتیاد فعالیت هایی را انجام داده است.

 

انصاری در ادامه با بیان این که استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سایر استان ها در بحث اعتیاد از وضعیت مناسب تری برخوردار است، از شناسایی بیش از 7 هزار معتاد شناخته شده در این استان خبر داد.


وی برگزاری کلاس های پیشگیری در مدارس و دانش گاه ها، تشکیل کارگروه پیشگیری در مساجد و مدارس، تشکیل کلاس های آموزشی در مدارس، مساجد، پایگاه های بسیج، سازمان تاکسیرانی و دوره های آموزشی برای کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر، تهیه 20 هزار نسخه بروشور، برگزاری جشنواره نقاشی و برگزاری برنامه های مختلف را از جمله اقدامات فرهنگی در راستای پیشگیری از مواد مخدر در استان عنوان کرد.


جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 28 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان خبر داد و افزود: در این زمینه یک هزار و 347 نفر دستگیر شدند که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش نشان می دهد.


سرهنگ انصاری در پایان این نشست با اشاره به اینکه اشتغال جوانان یکی از موثرترین راهکار مقابله با پدیده شوم اعتیاد است، خواستار همکاری ائمه جمعه، روحانیون و سایر ادارات و نهادها در زمینه مبارزه با اعتیاد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 346207

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha