نظارت بر احقاق حق مردم ضروری است/تعالی رفتاراز مولفه‌های اصلی پلیس است

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه فرماندهان باید نظارت خود را برای احقاق دقیق حق مردمی ارتقاء بخشند، گفت: تعالی رفتار از مولفه‌های اصلی تعالی سازمانی پلیس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار ابراهیم قائد رحمتی، فرمانده انتظامی گیلان در صبحگاه عمومی پلیس استان با اشاره به اینکه عاقبت بخیری در انجام کار صحیح، به موقع و توام با تکریم است، اظهار کرد: نظارت بر احقاق حق مردم ضروری است.
 

وی با بیان اینکه تامین امنیت درجامعه با اقدام موثر، امکان‌پذیر است، تاکید کرد: تلاش بی‌وقفه برای تأمین امنیت از رئوس وظایف روزانه پلیس استان است.
 

فرمانده انتظامی گیلان حفظ آمادگی و رعایت ملاحظات حفاظتی و صیانتی در پلیس را، نشان از توانمندی پلیس برای ارائه خدمات و تأمین امنیت در جامعه دانسته و تصریح کرد: با آموزش روزانه و نظارت بر حسن اجرای ماموریت‌ها درصد هستیم ماموریت‌ها را بهتر از گذشته به مرجله اجرا در بیاوریم.
 

قائدرحمتی، تعالی رفتار را از مؤلفه‌های اصلی تعالی سازمانی اعلام کرده و افزود: در بازخوردگیری صورت گرفته از تماس‌های مردمی با دفتر نظارت همگانی با شماره تلفن 197، سیر صعودی روند رضایتی مردم از عمکرد پلیس را نشان می‌دهد.
 

وی تکریم ارباب رجوع، انجام کار صحیح و سریع و دقیق را از خواسته‌های به حق مردمی عنوان و خاطرنشان کرد: فرماندهان باید نظارت خود را برای احقاق دقیق حق مردمی ارتقاء ببخشند. 
 

رئیس پلیس گیلان بر رعایت انضباط در پلیس نیز تاکید و بیان کرد: پلیس گیلان باید با رفتار صحیح، رعایت دقیق انضباط، مظهر انضباط بودن به توریست ها، مهمانان و مردم استان گیلان به خوبی نشان دهد.
 

قائد رحمتی از فرماندهان انتظامی شهرستان‌های استان گیلان خواست، با باز بینی طرح‌های نوروزی، نقاط ضعف سنوات گذشته را برطرف نموده و نقاط قوت را برای ارتقاء خدمات تقویت کنند.

 

دستگیری 38 قمار باز در رشت
در ادامه مراسم، مهرداد مهرگان، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری 38 قمارباز در شهرستان رشت خبر داد و گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت (ا.س) پارکینگ منزل مسکونی خود را به محلی برای تجمع جوانان بی بند و بار جهت قمار بازی تبدیل نموده است، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
 

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت موضوع و اینکه این محل تا پاسی از شب محل تجمع و قمار بازی است، اطمینان حاصل کرده و مجوز ورود به این مکان را از مقام قضایی اخذ کردند.
 

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه ماموران عملیات ویژه در عملیاتی غافلگیرانه 38 قمار باز را در حین قمار در این پارکینگ دستگیر کردند، تاکید کرد: در بازرسی از این مکان یک قوطی اسپری گاز اشک آور، 22 فقره کارت مخصوص بازی قمار، تعداد زیادی مهره، یک دستگاه کیس حاوی تصاویر غیر اخلاقی، 12 حلقه سی دی غیر مجاز نیز کشف و ضبط شده است.
 

مهرگان از تعامل خوب و ارزشمند مردم با پلیس تقدیر و تشکر و اذعان کرد: قماربازان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

 

انتهای پیام/

کد خبر 347176

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha