طرح احسان دانش آموزی در استان یزد اجرا می شود

خبرگزاری شبستان: معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد از اجرای طرح احسان دانش آموزی در استان یزد خبر داد.

سیدجلال حسینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز از اجرای طرح احسان دانش آموزی در استان خبر داد.


وی هدف از اجرای این طرح را جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان محروم و نیازمند و ترویج فرهنگ انفاق در بین دانش آموزان دانست و گفت: طرح احسان دانش آموزی همزمان با جشن نیکوکاری در سطح استان برگزار می شود.


حسینی با اشاره به توزیع بیش از یکصد هزار قلک مقوایی در بین دانش آموزان مدارس ابتدایی در این طرح تصریح کرد:قلک های توزیع شده در اواسط اردیبهشت ماه سال 93 جمع آوری و کمک های دانش آموزان در اسرع وقت در بین نیازمندان توزیع می شود.


وی طرح نیکوکاری را دیگر طرح در دست اقدام این کمیته در آستانه سال جاری دانست و افزود:در این طرح نیز 185 هزار پاکت در بین دانش آموزان مدارس سراسر استان توزیع می شود.


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد زمان برگزاری این جشن را 14 الی 16 اسفندماه و همزمان با سراسر کشور اعلام کرد و گفت: طرح های این کمیته در مدارس با همکاری آموزش و پرورش و موسسات آموزشی برگزار می شود.


وی در پایان از همشهریان خواست تا با حمایت خود در اجرای طرح های این نهاد حمایتی یاری گر کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان استان باشند.
 

پایان پیام/

کد خبر 347784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha