کانون های مساجد آموزش مفاهیم قرآنی رابه صورت موضوعی دردستورکارقراردهند

خبرگزاری شبستان:سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش مفاهیم قرآنی را به صورت موضوعی در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام محمد تقی کاظمی نسب، سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در آستانه 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار شبستان اظهار کرد:کانون های مساجد به عنوان بازوی توانمند ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول به فعالیت هستند.


وی مسجد را به عنوان پایه های اصلی ترویج فعالیت های قرآن معرفی کرد و اذعان داشت: فعالیت های قرآنی باید از مساجد آغاز و در جامعه گسترش پیدا کند.


حجت الاسلام کاظمی نسب بیان داشت:همانگونه که مسجد درصدر اسلام مرکز اخبار و اطلاع رسانی در حوزه های مختلف بوده است امروز نیز فعالیت های مختلف در مساجد پایه ریزی و عملیاتی شود.


سرپرست معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان نهادی مردمی با کمترین اعتبارات با اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان در ارتباط است، افزود: می توان از ظرفیت ها و پتانسیل کانون های مساجد برای ترویج فعالیت های قرآنی بهره گرفت.


وی با بیان اینکه کانون های مساجد با گرایش های مردمی شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد آموزش مفاهیم قرآنی را به صورت موضوعی در دستور کار خود قرار دهند.


حجت الاسلام کاظمی نسب در ادامه با بیان اینکه نوک پیکان تهاجمات فرهنگی جوانان و نوجوان هستند، افزود: درواقع جوانانی که عضو کانون های مساجد هستند در مقابل تهاجمات فرهنگی و شبهات دشمنان بیمه شده اند.

 

پایان پیام/

کد خبر 349262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha