جوانان مسجدی نیرومندترین نیروهای فرهنگی شهر هستند

خبرگزاری شبستان:معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با ابراز امیدواری از تاثیر کانون های مساجد در جذب جوانان و نوجوانان به محیط مسجد، گفت: جوانان مسجدی نیرومندترین نیروهای فرهنگی شهر هستند.

حسین شادکام، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد در آستانه 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد به خبرنگار شبستان اظهار کرد: قضاوت در مورد عملکرد کانون های مساجد را باید براساس ظرفیت و توان این کانون ها در نظر گرفت.


وی با اشاره به اینکه مساجد ریشه تاریخی در حوزه مسایل فرهنگی و دینی دارد، افزود: شکل گیری کانون های مساجد با ظرفیت هایی که مساجد دارد اقدامی مفید و مناسب بوده است.

 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با ابراز امیدواری از تاثیر کانون های مساجد در جذب جوانان و نوجوانان به محیط مسجد، گفت: کانون های مساجد از یک سو با مشکلات اعتباری مواجه هستند اما این امر نمی تواند مانع عملکرد ضعیف آن ها باشد و در توسعه برقراری ارتباط، کانون های مساجد می توانند بیشتر از حد موجود نیز عمل کنند.

 
وی جوانان و نوجوانان مسجدی را توانمندترین نیروهای فرهنگی شهر معرفی و تاکید کرد: باید بنیان فعالیت هایی نظیر مسجد ما، شورای اجتماعی محلات برپایه مساجد گذاشته شود چرا که در این زمینه می توان از ظرفیت جوانان و نوجوانان مسجدی بهترین بهره را برد.


وی اشاره ای به نمایش "بچه های مسجد" در مساجد سطح شهر داشت و ابراز کرد: متولی اصلی این نمایش شهرداری مشهد است که با همکاری کانون های مساجد، اداره ارشاد استان، حوزه هنری و انجمن هنرهای نمایشی مشهد به اجرا درخواهد آمد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 349885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha