خدمات رسانی مطلوب موجب افزایش تعداد گردشگران می شود

خبرگزاری شبستان: معاون استاندار قزوین گفت: خدمات رسانی مطلوب به میهمانان و مسافران نوروزی در بخش های مختلف موجب رشد گردشگری استان می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، منوچهر حبیبی در نشست معاونت روابط عمومی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قزوین بیان کرد: زیباسازی شهرها برای عید نوروز باید با حفظ شئونات مربوط به ایام فاطمیه (س) انجام و در فضاسازی ها استفاده از تصاویر شهدا نیز به کار رود.
 

وی ادامه داد: مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان باید تمیز و مناسب با حال و هوای نوروز باشد تا میهمانان، مسافران و شهروندان احساس شور و نشاط کنند، خدمت رسانی دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان از جمله شهرداری در این ایام باید چند برابر شود.
 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: خدمات رسانی مطلوب به میهمانان و مسافران نوروزی در بخش های مختلف موجب رشد گردشگری استان می شود و تلاش همه ما باید خدمت رسانی شایسته به میهمانان نوروزی باشد تا آنها در طول اقامت خود با خاطره ای خودش استان را ترک کنند.
 

وی تأکید کرد: کوچک ترین نارسایی در این ایام، اثرات روانی بدی در ذهن گردشگران و مسافران برجای می گذارد و باید در ارائه خدمات خود به شکلی عمل کنیم که کوچک ترین مشکل و نقیصه ای را شاهد نباشیم.
 

حبیبی همچنین خواستار آمادگی ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری استان برای ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران شد و گفت: در بخش اسکان نیز باید هماهنگی های لازم برای پذیرش مسافران در هرساعت از شبانه روز انجام پذیرد.
 

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، وی بر نظارت بهداشتی دستگاه های مسئول برعرضه مواد غذایی در ایام نوروز تأکید کرد و گفت: باید در همه ابعاد آمادگی استقبال از نوروز و پذیرایی از گردشگران را داشته باشیم.
 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین در پایان خواستار اطلاع رسانی مناسب دستگاه های عضو این ستاد از خدمات صورت گرفته شد و اظهار کرد: ارتباط با رسانه ها به ویژه صدا و سیما و به روز رسانی پایگاه های اطلاع رسانی دستگاه های مربوط در این ایام باید مورد توجه قرار بگیرد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 352097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha