فعالیت بیش از 110هزار همیار پلیس در خراسان شمالی

خبرگزاری شبستان: معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از فعالیت 110 هزار و 200 دانش آموز و فرهنگی این استان به عنوان همیار پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ محمدرضا رحیمی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش خراسان شمالی در آیین آماده باش همیاران پلیس که امروز (21 اسفند) با همکاری نیروی انتظامی در آموزشگاه شهید رجایی بجنورد برگزار شد، گفت: این تعداد شامل 110 هزار دانش آموز و 200 فرهنگی می شود.

وی با اشاره به انتخاب دانش آموزان طرح همیار پلیس از تمامی دوره ها،  تصریح کرد: تعداد همیاران دانش آموز در این استان نسبت به سال گذشته 10 هزار نفر افزوده شده است.

رحیمی با بیان اینکه تعداد فرهنگیان همیار پلیس نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته، افزود: در طرح نوروز سال گذشته 100 نفر فرهنگی مشارکت داشتند.
 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح دانش آموزان همیار پلیس دفترچه تشویقی دارند و می توانند رانندگان را تشویق کنند و در صورت تخلف به آنان تذکر دهند.

وی  یادآور شد: فرهنگیان همیار پلیس نیز علاوه بر دفترچه تشویقی، دفترچه جریمه نیز دارند و می توانند برای رانندگان متخلف جریمه صادر کنند.
 

معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان شمالی، هدف از برگزاری این طرح را هماهنگی، ساماندهی همیاران پلیس فرهنگ سازی و آموزش آنان عنوان کرد و اظهار داشت: طرح همیار پلیس با سایر طرح های نوروزی آغاز می شود و دانش آموزان و فرهنگیان با هدف کاهش تخلفات و تصادفات هشدار های لازم را به خانواده، دوستان و رانندگان خواهند داد و نکات ایمنی را نیز به آنان یادآور می شوند.
 

پایان پیام/

کد خبر 352147

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha