نجوای عارفانه با معبود در حرم مطهر رضوی طنین‌انداز می‌شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه «مناجات با معبود» در نیمه شب‌های نوروز 93، ویژه عموم زائران در حرم مطهر رضوی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام محمود روحانی‌نژاد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌ها ویژه آستان قدس رضوی اظهارداشت: در ویژه برنامه مناجات‌خوانی شب‌های نوروز حرم مطهر رضوی، «سعید حدادیان»، «رضا زین‌العابدین » و «احمد واعظی» به مناجات‌خوانی می‌پردازند.


وی عنوان کرد: این ویژه برنامه برای عموم زائران بارگاه منور رضوی تدارک دیده شده و دو ساعت قبل از اذان صبح در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.


حجت الاسلام روحانی‌نژاد بیان کرد: ساعات پس از زیارت، فرصت مغتنمی است تا در حریم قدسی عالم آل محمد(ص)، زائران به کسب معرفت و بهره‌مندی از دریای بیکران اندیشه و عرفان اسلامی مشغول شوند، از این رو ویژه برنامه «مناجات با معبود» برای عموم زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) در این ایام برگزار می‌شود.


برگزاری ویژه برنامه «طراوت بهار» در ایام نوروز در حرم مطهر رضوی
همچنین جواد هاشمی، رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با نوروز 93 ویژه برنامه «طراوات بهار» در حرم رضوی برگزار می‌شود.


وی اظهار داشت: این ویژه برنامه برای عموم زائران و کاوران‌های زیارتی تدارک دیده شده است و به تبیین آداب زیارت امام رضا(ع)، معرفت‌افزایی زائران نسبت به امام(ع) و بیان فضیلت زیارت امام رضا(ع) می‌پردازد.


هاشمی بیان احکام پرکاربرد، مداحی و سخنرانی را برنامه‌هایی ذکر کرد که در ویژه برنامه «طراوت بهار» تدارک دیده شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، هاشمی، رواق دارالهدایه واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی را مکان برگزاری این ویژه برنامه ذکر کرد و افزود: حجج اسلام حلوائیان، حسینی یزدی و صادقی‌فر کارشناسان برنامه «طراوت بهار» هستند که به تبیین آداب و فضیلت زیارت حضرت رضا(ع) می‌پردازند.


وی اذعان داشت: ویژه برنامه «طراوت بهار» از 27 اسفند ماه به مدت 15 روز از ساعت 17 تا 18:30 در رواق دارالهدایه صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شده است.

 

پایان پیام/

کد خبر 352783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha