جوجه هایی که باید آخر پاییز شمرده شود

خبرگزاری شبستان: احد ده بزرگی با بیان اینکه درحوزه فرهنگی کار شایسته و درخوری درسال 92 نداشته ایم، گفت: امسال هم باید جوجه ها آخرپاییز بشماریم ودرباره وضعیت فرهنگی نظر بدهیم.

احد ده بزرگی با بیان اینکه وضعیت فرهنگی درسالی که گذشت چندان رضایت بخش نبوده است، به خبرنگارکتاب و ادبیات شبستان ،گفت:کار شایسته و قابل توجه ای درحوزه فرهنگی درسالی که گذشت صورت نگرفته است. یا اینکه در حوزه ادبیات کاری در خورتقدیرما ندیده ایم.


وی ادامه داد:هرچه قدر وضعیت فرهنگی در تهران بد باشد درشهرستانها به مراتب بدتر خواهد بود و باید دید اگر اتفاق فرهنگی شایسته ای در تهران نیفتد در شهرستانها دشواریها به مراتب بیشتراست بنابریان برآورد من به عنوان یک اهل قلم از وضعیت فرهنگی این است که کاری شایسته صورت نگرفته است.


ده بزرگی در پاسخ به اینکه سال بسیاری آینده سال تثبیت سیاستهای فرهنگی دولت می دانند، عنوان کرد: در این زمینه نظر خاصی ندارم و باید گفت: که جوجه را آخرپاییزمی شمارند بنابراین از ابتدای سال نمی توان گفت سال تثبیت سیاستهای فرهنگی بلکه باید دید و نظر داد.


این شاعرسپس خاطر نشان کرد: ما کاری را درمبایل ها راه انداخته ایم به عنوان «خیمه شب»که به این صورت است که افراد شاعر دراقصی نقاط کشور که با یکدیگر مرتبط هستند به صورت فی البداهه درباره موضوعی خاص شعر می سرایند و گاهی همین اشعار به اشترک گذاشته می شود و از سوی افراد مورد نقد و بررسی قرارمی گیرد که به نظر من کارهایی از این دست می تواند برای اوقات فراغت افرادمفید باشد .
پایان پیام/
 

کد خبر 353449

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha