آماده باش 10 هزار همیار پلیس در خراسان جنوبی

خبرگزاری شبستان:رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از آماده باش 10هزار همیار پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت:حضور این همیاران درکنار کارکنان راهور موجب گسترش فرهنگ ترافیک وکاهش حوادث رانندگی می شود.

به گزارش خبرگزاری شسبتان از بیرجند، سرهنگ علیرضا حسنی با بیان نقش همیاران پلیس در کاهش تلفات رانندگی اظهار داشت: آماده باش نوروزی همیاران پلیس با دو هدف اشاعه نظم و مقررات در جامعه و نظارت همیاران پلیس بر رفتار رانندگی والدین در طول تعطیلات نوروزی، صورت می گیرد.


وی با اشاره به اینکه با همکاری همیاران پلیس در سال نو ایمنی را برای مسافران به ارمغان خواهند آورد، گفت: تخلفات حادثه ساز از عمده ترین مشکلات جامعه است که با فرهنگ سازی از طریق همیاران پلیس امیدواریم سال نو، شاهد مشکلی برای خانواده ها در معابر برون و درون شهری نباشیم.


حسنی طرح همیاران پلیس را نماد رویکرد جامعه محوری ناجا عنوان و افزود: اجرای این طرح تاکنون موفقیت هایی را در بحث ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش سوانح رانندگی بدنبال داشته که امید است با اجرای موفق آن، در آینده نیز شاهد کاهش بیش از پیش تخلفات رانندگان و تلفات سوانح رانندگی باشیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 354123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha