فرهنگ دینی موجود در جامعه عامل پایداری و گسترش انقلاب در جهان است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی فرهنگ دینی موجود در جامعه را عامل پایداری و گسترش انقلاب اسلامی ایران در جهان دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد،محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم تکریم عزیزالله سیفی و معارفه محمود شاکری شمسی اردگانی فرماندار یزد در تالار شهر، با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: آنچه که باعث پایداری و گسترش این انقلاب شده است فرهنگ دینی موجود در جامعه می باشد.


وی مهمترین عامل نفوذ انقلاب اسلامی درخاورمیانه و جهان را فرهنگ دینی مردم دانست و گفت: زیرساخت و عامل پیروزی ما در دوران دفاع مقدس همین فرهنگ دینی می باشد.


جوکار افزود:دشمنان اکنون به قدرت این فرهنگ دینی پی برده است و با تشکیل اتاق های فکر و برنامه ریزی های بلند مدت فرهنگ ما را نشانه گرفته است.


وی فرهنگ را لازمه موفقیت در عرصه اقتصاد دانست و گفت: اگر فرهنگ و اقتصاد با هم همراه شوند آنگاه با عزم ملی و مدیریت جهادی به پیشرفت و موفقیت دست خواهیم یافت.


جوکار با بیان اینکه اگر اکنون در عرصه موشکی جزو 11 کشور مجهز به موشک دور زن می باشیم به دلیل احساس خطری است که در این زمینه کرده ایم اظهار داشت: در عرصه فرهنگ نیز احساس خطر نموده ایم و باید با برنامه ریزی توطئه های دشمنان را در عرصه فرهنگ نقش بر آب کنیم.


وی در تبیین مدیریت جهادی گفت: مدیریت جهادی به این معناست که شب و روز در صحنه باشیم و در این صورت و با فعال شدن روحیه خدمتگزاری شاهد به حرکت در آمدن عزم ملی خواهیم بود.


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به دنیال اقتصادی مردم محور و تولید محور می باشیم اظهار داشت: مجلس و دولت باید با برنامه ریزی بستر را جهت حضور مردم در فعالیت های اقتصادی فراهم آورند.


وی افزود: اگر بسترهای لازم فراهم شود 500 میلیارد نقدینگی موجود در دست مردم در زمینه های اقتصادی و عمرانی در کشور به کار گرفته می شود.


جوکار بر لزوم حمایت از تولید تاکید کرد و گفت:در تولید نیز باید با فرهنگ سازی زمینه را جهت افزایش کمیت و کیفیت در تولید فراهم آوریم.


وی با بیان اینکه ساختار اداری و سیاسی کشور برای اینگونه فعالیت ها مناسب نسیت تصریح کرد: باید از جوانان و شرکت های دانش بنیان حمایت شود و از آن ها در جهت توسعه و پیشرفت کشور استفاده شود.


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان با رییس جمهور گفت: ایشان نیز از سیستم بروکراسی و کاغذ بازی موجود در ادارت گلایه دارند که باید در جهت رفع آن تدبیری اتخاذ شود.


وی خطاب به مدیران گفت:مدیران باید در مدیریت جهادی و برنامه ریزیهای خود به اهداف انقلاب اسلامی توجه ویژه ای داشته باشند .


جوکار مردم سالاری دینی، اتکا به خداوند و فداکاری در راه آرمان های انقلاب را از مهمترین ویژگی های مدیران دانست و افزود: امروز عزت ما در گرو اقتدار کشور است و اقتدار کشور در دست مدیران می باشد.

 

پایان پیام/




 

کد خبر 355008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha