فراخوان ارسال مقاله همایش "در انتظار خورشید" اعلام شد

خبرگزاری شبستان: فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه همایش "در انتظار خورشید" که همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت امام عصر(ع) در دانشگاه امام صادق(ع) واحد خواهران برگزار می شود، اعلام شد.

میر علی نقی، دبیر اجرایی همایش "در انتظار خورشید" در گفت و گو با خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان گفت: همایش "در انتظار خورشید" همزمان با نیمه شعبان 23 خرداد ماه ازسوی کانون انتظار دانشگاه امام صادق(ع) در واحد خواهران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه فراخوان ارسال مقالات این همایش با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران به دانشگاه های شهر تهران اعلام شده است، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش تا 15 اردیبهشت ماه است.
میرعلی نقی بااشاره به محورهای آثار اظهارداشت: بیراهه های انتظار، ابعاد و آثار انتظار، شناخت امام منتظر، سبک زندگی مهدوی و وظایف منتظران از محورهای مقالات ارسال شده به این همایش است.
دبیراجرایی همایش "در انتظار خورشید" با اشاره به تعداد مقالات، تصریح کرد: تاکنون حدود 60 اثر در قالب های مختلف به این همایش ارسال شده است ولی پیش بینی می شود تا روز برگزاری همایش تعداد بیشتری از آثار مربوط به امام عصر(ع) ارسال شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 358799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha