زنان و دختران مسلمان باید از ولایتمداری حضرت زهرا(س) پاسداری کنند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: زنان و دختران مسلمان باید از اهداف حضرت زهرا(س) که مهمترین آن ولایتمداری است، پاسداری کنند. ‌

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز با سعادت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی(ره) و روز زن به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: زنان جامعه اسلامی باید از آیین همسرداری، تربیت فرزندان صالح و با ایمان، پیروی از ولایت، جهاد و خطابه حضرت صدیقه طاهره(س) پیروی کنند.


وی افزود: تکریم و بزرگداشت مقام زن در خانواده و جامعه، توسعه و تعمیق باورهای معنوی حاصل از آشنایی با بزرگ بانوی نمونه اسلام و ترویج آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید بیش از پیش در جامعه نهادینه شود.


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: زنان نیز باید با الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) و دیگر شخصیت های بزرگ جهان اسلام در جهت حفظ جایگاه و منزلت خود گام بردارند و آنچه دین مبین اسلام واجب دانسته رعایت کنند و رسالت خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.


وی اظهار کرد:‌ تمام ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) می‌تواند یک درس باشد و زنان با الگو گرفتن از آن حضرت که نمونه کامل عفاف، حجاب، عصمت و پاکدامنی بود می‌توانند راه سعادت و رسیدن به کمال را در پیش گیرند.


زنان و دختران مسلمان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام ابعاد زندگی خود به ویژه مسئله حجاب و عفاف می‌توانند همواره مروج اهداف این بانوی گرانقدر اسلام باشند و از اهداف وی که بزرگ‌ ترین آن ولایتمداری است پاسداری کنند.


پایان پیام/

کد خبر 360289

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha