تجلیل از معلمان نمونه استان در هفته معلم

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم از 879 معلم نمونه این استان تجلیل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سیف الله کریم زاده، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در جلسه شورای آموزش و پرورش که عصر روز گذشته (31 فرورین) در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به مراسم تجلیل از معلمان نمونه گفت: 11 نفر از این عزیزان در استان، یک نفر در کشور و مابقی در 15 منطقه این استان مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

در ادامه احمد عزیزآبادی، معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان مرکزی با تشریح برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم در خصوص فرایند انتخاب معلمان نمونه افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم کمیته هایی پیش بینی شده است که با نظر شورای آموزش و پرورش برنامه های این کمیته ها تصویب و اجرا می شود.

 

این مقام مسئول همچنین از دیدار 55 نفر از معلمان با مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: یکی دیگر از برنامه های پیش بینی شده اعزام بیماران صعب العلاج به مشهد مقدس است.


جشنواره خیرین مدرسه ساز در خرداد ماه جاری برگزار می شود


مهندس قائمی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی نیز در این جلسه که با دستور کار برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم و شانزدهیمن جشنواره خیرین برگزار شد، این جشنواره در اول خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از پانزهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز که سال گذشته برگزار شد تا کنون کمک های خیرین مدرسه ساز جمع آوری شده تا در شانزدهمین جشنواره از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آید، اضافه کرد: همچنین 12 جلسه نیز جهت برنامه ریزی جشنواره شانزدهم و راهبری جشنواره های شهرستانی در اداره کل نوسازی مدارس تشکیل شد.

وی افزود: این جشنواره با رویکرد انجام و تکمیل پروژه های نیمه تمام برگزار می شود و حدود 38 پروژه نیمه تمام در حدود 26 میلیارد تومان آماده شده که در جشنواره شانزدهم از تعهد خیرین جهت تکمیل آنها استفاده شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 360600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha