دانش آموزان مدارس معنوی صدرا جامعه ای معنوی را ایجاد می کنند

خبرگزاری شبستان: مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا استان مرکزی گفت:‌ دانش آموزان مدارس معنوی صدرا با حضور در اجتماع جامعه ای معنوی را ایجاد می کنند.

معصومه صدرایی، مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک با اعلام این خبر گفت:‌دانش آموختگان در این مدارس به بهره مندی از معلمانی متعهد و دیندار و با فراگیری اصول و احکام دینی و اسلامی می توانند در جامعه به ترویج و نشر اصول دینی بپردازند.


وی افزود: معلمان مدارس صدار با استعانت از خداوند کریم در همه آموزش های خود دین را سرلوحه کار خود قرار می دهند و به دانش آموزان می آموزانند که در بیداری باید بیدار باشند و در خواب نیز با جمع آموری توشه معارف اسلامی بیدار باشند و هرگز از یاد خدا غافل نشوند.


وی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته معلم و بزرگداشت شهید مرتضی مطهری موسس مدارس صدار افزود:‌ این شهید بزرگوار با تاسیس این مدارس برای خود  باقیات الصالحات  به جای گذاشتند.


صدرایی ادامه داد: ‌به همین مناسبت دوازدهم اردیبشهت آزمون ورودی سال تحصیلی 93-94 برای دانش آموزان علاقمند به رشته معارف اسلامی در دبیرستان صدرا برگزار می شود و مراسم جشنی نیز برای والدین آنان و دانش آموزان کلاس های بالاتر برگزار می شود.


مدیر دبیرستان صدرا استان مرکزی گفت: تقدیر از معلمان مدرسه، حضور در گلزار شهدای اراک، برگزاری مراسم جشن و اجرای گروه تواشیح مشکات، حضور منسجم در نماز جمعه دوازدهم اردیبهشت و برپایی نمایشگاه کتاب از کتب رشته معارف و فقه اسلامی از جمله برنامه ای این مدرسه در هفته معلم است.


پایان پیام/ ‌
 

کد خبر 362768

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha