شوراهای اسلامی فراگیرترین نهاد اجتماعی در اداره کشور است

خبرگزاری شبستان: استاندار مرکزی دربیانیه ای به مناسبت روز ملی شوراها آورده است: شوراهای اسلامی به عنوان فراگیرترین نهاد اجتماعی نمادی دیگر از اداره کشور به دست مردم را در برابر دیدگان همگان تداعی می بخشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، محمدحسین مقیمی استاندار مرکزی در بیانیه ای به مناسبت روز ملی شوراها آورده است، درایت و دوراندیشی رهبر فقید انقلاب و بنیادنگذار جمهوری اسلامی در صدور فرمان تاریخی تشکیل شوراهای اسلامی مبین موقعیت و جایگاه ارزشمند این نهاد مردمی در عرصه تصمیم گیری ها و فعالیت های عمرانی اجتماعی و فرهنگی و ...در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجلی حضور و سهیم کردن مردم در اداره امور محلی است.


در ادامه این بیانیه آمده: اکنون که با بهره گیری از الطاف ذات مقدس الهی و پیروی از رهنمودهای روح بخش مقام عظمای ولایت و عنایات مجموعه ارکان دولت تدبیر و امید شوراهای اسلامی در کلیه سطوح شورایی برای دستیابی به اهداف مورد انتظار دستاوردهای قابل توجهی داشته اند امید است خداوند منان از تلاش ها و مساعی شما خشنود و دعای حضرت بقیه الله شامل حال شما شود.


در بخش پایانی این بیانیه آمده است، ضمن تبریک فرارسیدن نهم اردیبهشت روز ملی شوراها به عموم اعضای محترم شوراهای اسلامی توفیق شما عزیزان در خدمات رسانی به آحاد مردم فهیم استان و میهن اسلامی رااز درگاه ایزد منان مسئلت می کنم.


پایان پیام/
 

کد خبر 363080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha