عزم جزم دستگاه ها برای خدمت مطلوب به زائران جمکران در نیمه شعبان

خبرگزاری شبستان: جلسه هماهنگی مدیر نظارت و بازرسی مسجد مقدس جمکران با مسؤولان شهرداری، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی منطقه جمکران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، جلسه ای به منظور هماهنگی با مسؤولان شهرداری، نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی منطقه جمکران از سوی روحانی، مدیر نظارت و بازرسی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

در این جلسه حاضرین به ارائه راهکارها برای خدمات بهتر به زائرین مسجد مقدس جمکران و سهولت تردد پرداختند و مقرر شد راهنمایی زائران از سوی تمامی ارگان‌ها با روی خوش و گشاده صورت پذیرد و برخورد با زائران تا حد امکان کاهش پیدا کند.

 

ایجاد سرعت‌گیر و خط‌کشی عابر پیاده مقابل درب 2 برای جلوگیری از سرعت وسائل نقلیه، ایجاد زیرگذر برای عبور و مروز زائران در صورت نیاز، عدم جریمه وسائل نقلیه زائران تا حد امکان، نصب تابلوهای هشداردهنده راهنمایی و رانندگی و عدم تردد وسائل نقلیه در ساعت ‌های شلوغ هفته همچون شب چهارشنبه و شب جمعه در مقابل در 2 از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

 

در این جلسه همچنین مقرر شد با افراد خارجی بزه ‌کار و خاطی برخورد صورت گرفته و از حرکات مشکوک این افراد که به ایجاد فضای خرافه منجر می‌شود جلوگیری صورت بگیرد.

 

تأمین نیروی انتظامی خواهر برای برخورد با خواهران خاطی در مسجد مقدس جمکران و نصب تابلوهای بیشتر راهنمای زائرین در اطراف مسجد از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 365342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha