اکیپ های امدادی جمعیت هلال احمر سه استان وارد اردبیل شدند

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، گفت: اکیپ های امدادی جمعیت هلال احمر استان های آذربایجان شرقی، غربی و زنجان با هدف انجام مانور بهداشت و درمان اضطراری وارد استان اردبیل شدند.

بهروز غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار داشت: اکیپ های امدادی استان های آذربایجان شرقی، غربی و زنجان برای برگزاری مانور بهداشت و درمان اضطراری در هفته هلال احمر با مشارکت امدادگران اردبیل وارد استان شدند.


وی، با اشاره به اینکه مهمترین هدف این مانور امداد رسانی رایگان به مناطق محروم است، گفت: این مانور از فردا آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.


غیبی، با بیان این مطلب که این مانور در روستاهای محروم خلخال، گرمی، نیر و اردبیل برگزار خواهد شد، افزود: اکیپ های امدادی شامل 20 پزشک، 2 پرستار، یک ماما، یک متخصص فیزیوتراپی خواهد بود و حدودیکصد امدادگر نیز عوامل پشتیبانی را بر عهده خواهند داشت.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، با اشاره به اینکه خدمات این امدادگران رایگان خواهد بود، تصریح کرد: بسته های بهداشتی در اختیار افراد تحت درمان قرار خواهد گرفت تا در تجهیز روستاهای محروم به وسایل امدادی سهمی داشته باشیم.


غیبی، در پایان سخنان خود، ضمن تبریک هفته هلال احمر به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت و یادآور شد: افتتاح مراکز درمانی و انبار داروهای و رونمایی از تجهیزات امدادی جدید از دیگر برنامه این هفته خواند.


پایان پیام/
 

کد خبر 365759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha