توجه به محیط بیرون از اصول مدیریت استراتیژیک است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به جایگاه روابط عمومی گفت: توجه به محیط بیرون و جهانی اندیشی از اصول مدیریت استراتیژیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رضا امینی، رئیس شورای شهر اصفهان امروز" 27 اردیبهشت" در جلسه علنی شورای شهر اصفهان به روز روابط عمومی اشاره کرد و اظهار داشت: یک سازمان نیازمند برقراری ارتباط با نحیط بیرونی خود برای تحقق اهدافش است.


وی افزود: توجه به محیط بیرون و جهانی اندیشی از اصول مدیریت استتراتیژیک است و باید برای تحقق اهداف سازمانی با محیط بیرون با استفاده از ابزارها و جایگاه های مهمی مانند روابط عمومی ارتباط برقرار شود.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها از مراکز موثر در حوزه مدیریتی و موسسات و نهاد است که باید این مرکز مهم با بهره گیری از ابزارهای روز و فناوری اطلاعات ارتباط سازمان با بیرون و جهان را برقرار و مسیر سازمان مطبوع را در رسیدن به اهدافش آسان کند.


امینی با اشاره به روند رو به رشد فناوری اطلاعات و اراتباطات، تصریح کرئد: فعالیت های روابط عمومی ها باید در عصر کنونی ارتقا یابد و با وجود شتاب در اطلاع رسانی روابط عمومی ها با استفاده از ابزارهای نو فعالیت های خود را گسترش دهند.


اولویت های ملی اقتصادی باید مهم ترین اصل بهره وری باشد


وی با اشاره به نیاز اقتصادی کشور و تلاش برای رفع موانع گفت: مهم ترین موضوع در اصول اقتصادی یک جامعه در مباحث بهره وری توجه به نیازها و اولویت های ملی است و امروز در کشور ما باید اولویت ها در بهره وری اولویت های ملی باشد.


رئیس شورای شهر اصفهان با بیان اینک بهره وری یک فرهنگ است، افزود: نباید بهره وری تنها به معنای توسعه و رشد اقتصادی مطرح شود بلکه باید به عنوان یک فرهنگ مهم مطرح و بهره وری ملی نگاه شود.


وی خاطرنشان کرد: توجه به کاهش تورم و افزایش تولید ملی از مهمترین نیاز و اولویت های ملی اقتصادی در کشور است که باید همه برنامه ها در مسیر تحقق اهداف ملی باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 368254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha