سپاه برای پاسداری از انقلاب ودستاوردهای آن در دنیا حد و مرزی نمی شناسد

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در سراسر دنیا حد و مرزی نمی شناسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، سردار بسیجی اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تشکر و قدردانی از موضع گیری های به هنگام ائمه جمعه سراسر استان یزد در خصوص وجود برخی مسائل فرهنگی و برگزاری کنسرت های موسیقی در دارالعباده یزد اظهار داشت: سپاه الغدیر استان یزد از موضع گیری هوشمندانه اخیر ائمه جمعه سراسر استان یزد اعلام حمایت می کند و بسیجیان استان یزد برای اجرای منویات بزرگواران در راستای احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، مقابله با مظاهر فساد و ترویج لجام گسیخته موسیقی و همچنین تغییر ذائقه فرهنگی مردم دارالعباده یزد آمادگی کامل دارند.

 

سردار فتوحی بیان کرد: فرهنگ دارالعباده یزد که برگرفته از فرهنگ ایرانی اسلامی و فرهنگی غنی منحصر به فرد است که نباید مسئولان از حفاظت از آن غفلت کنند.

 

وی ادامه داد: همین فرهنگ غنی و میراث ارزشمند نیاکان ماست که باعث شهرت استان یزد در سراسر دنیا به عنوان دارالعباده و دارالعلم شده و همین فرهنگ غنی دارالعباده موجب شده است تا مقام معظم رهبری در سفر به استان یزد فرمودند: تا امروز در عرصه‌ دفاع از ارزش هایی که مورد تهاجم سیاسی و فرهنگی دشمنان قرار گرفته بود، در همه‌ این میدان ها، مردم عزیز یزد را پابه‌رکاب، آماده‌به‌کار، کمربسته و دارای عزم و تصمیم مشاهده کردیم و آزمودیم یا در جایی دیگر فرمودند: شهر شما و استان شما، مرکز دانش، مرکز هنر، مرکز کار و تلاش و ابتکار، مرکز ایمان و دین باوری است.

 

سردار فتوحی اذعان داشت: مسئولان استان باید نسبت به محو این فرهنگ غنی در فرهنگ ملی و جهانی مراقبت بیشتری داشته باشند.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به موقعیت و رسالت عظیم و متفاوت سپاه با سایر ارگان های نظامی و دولتی در کشور عنوان کرد: پسوند اغلب سازمان های نظامی و دولتی در کشور، عنوان جمهوری اسلامی ایران دارد.


وی تصریح کرد: این در حالی است که نهاد مقدس سپاه توسط حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نام نهاده شده و این مهم بیانگر آن است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در سراسر دنیا حد و مرزی نمی شناسد؛ قانونگذار هم بر این نکته تصریح کرده است.

 

به گزارش روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد، سردار فتوحی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» هر کجا و در هر زمینه ای اعم از اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، سازندگی و... که انقلاب اسلامی با خطر مواجه شود این نهاد مقدس برای رفع خطر و دفاع از کیان فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و ... وارد صحنه خواهد شد، در این مسیر از قدرت ها و افراد هم واهمه و ابایی ندارد.

 

گفتنی است روز جمعه گذشته ، ائمه جمعه سراسر استان نسبت به اهمال مسئولین استان در جلوگیری از برپایی کنسرت های متعدد و دعوت از افراد مساله دار به استان گلایه شدید کرده بودند.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 368392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha