اخبار کوتاه به مناسبت فتح خرمشهر از استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه عکس راهیان نور و شهدای گمنام امروز(3خرداد) به مناسبت آزاد سازی خرمشهر در فرهنگسرای آیینه اراک گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر نمایشگاه عکس راهیان نور و شهدای گمنام به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در فرهنگسرای آیینه اراک گشایش یافت.

 

این نمایشگاه شامل 35 قطعه عکس از جابر غلامی هنرمند برجسته استان است که 30 قطعه عکس آن از مناطق مختلف عملیاتی و جنگی و 5 قطعه مربوط به تشییع شهدای گمنام دراستان است.


همچنین، عکس ها برگزیده و منتخب شده و در مسابقه عکس راهیان نور و منتخب جشنواره عکس روح الله است که از امروز به مدت دو روز در معرض دید عموم قرار می گیرد.


××××××××××
تقدیم 205 شهید از استان مرکزی در عملیات بیت المقدس
استان مرکزی در عملیات غرور آفرین بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد 205 شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.


از مجموع 205 شهید عملیات بیت‌المقدس 83 شهید متعلق به شهر اراک و 122 شهید متعلق به سایر شهرهای استان بوده است.


لازم به ذکر است، استان مرکزی در دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی مجموعا پنج هزار و 217 شهید، 13 هزار و 835 جانباز و 762 آزاده تقدیم انقلاب کرده است.


××××××××××
نمایشگاه عکس روز مقاومت در سایت حوزه هنری 

همزمان با سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر، نمایشگاه عکس مقاومت در وب سایت حوزه هنری استان مرکزی درج شد.


این نمایشگاه شامل آثار تولیدی خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی است که همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر به صورت مجازی در پایگاه اطلاع رسانی artmarkazi.ir درج شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

پایان پیام/

کد خبر 370239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha