حضور میلیونی زائران نیمه شعبان،فرصتی ارزشمند برای انجام کارهای محتوایی

خبرگزاری شبستان: علی بنایی حضور میلیونی زوار و عاشقان امام زمان(عج) در قم را فرصتی ارزشمند برای انجام کارهای محتوایی و جذاب فرهنگی دانست و خواستار تلاش و هم افزایی بیشتر دستگاه های فرهنگی در تحقق این مهم شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین علی بنایی در جلسه کمیته فرهنگی، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر ستاد مراسم نیمه شعبان طی سخنانی با اشاره به آمادگی قم برای کنگره معنوی نیمه شعبان اظهار کرد: با همکاری مسولان حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران، برنامه ریزی های خوبی برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم جشن نیمه شعبان در قم صورت گرفته است.


وی با اشاره به تشکیل کمیته های اجرایی مختلف ذیل ستاد شعبانیه، اقدامات فرهنگی را یکی از برنامه های اصلی این مراسم عنوان و خاطرنشان کرد: رئوس فعالیت ها و برنامه های فرهنگی دستگاه ها با محوریت نماز، امر به معروف، نهی از منکر و ترویج فرهنگ مهدویت در قالب کمیته ویژه ای پیش بینی و هدایت می شود.

 

وی حضور میلیونی زوار و عاشقان امام زمان(عج) در شهر مقدس قم را فرصتی ارزشمند برای انجام کارهای محتوایی و جذاب فرهنگی دانست و خواستار تلاش جدی و هم افزایی بیشتر دستگاه های فرهنگی در زمینه تحقق این مهم شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 370928

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha